۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
کد خبر: ۲۶۴۴۱۷
حجت الاسلام محسنی اژه ای:

قوه قضائیه آماده کمک به رفع مشکلات اقتصادی استان مرکزی است

خبرگزاری رسا ـ معاون اول قوه قضائیه از آمادگی این قوه برای کمک به رفع مشکلات اقتصادی استان مرکزی خبر داد و گفت: در سفر به اراک بررسی ها لازم درباره نحوه کمک قوه قضائیه به مجریان و بخش خصوصی برای رونق اقتصادی استان انجام خواهد شد.
حجت الاسلام محسني اژه اي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای معاون اول قوه قضائیه و سخنگوی قوه قضائیه دقایقی پیش در بدو ورود به اراک در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: اطلاع از شرایط اقتصادی استان مرکزی به عنوان چهارمین قطب صنعت کشور، از اهداف سفر به این خطه است.


حجت الاسلام محسنی اژه ای خاطرنشان کرد: در سفر به اراک بررسی ها لازم در خصوص نحوه کمک قوه قضائیه به مجریان و بخش خصوصی برای رونق اقتصادی استان انجام خواهد شد.



سخنگوی قوه قضائیه شرکت درمراسم معارفه رییس کل جدید دادگستری استان مرکزی را از دیگر اهداف سفر یک روزه خود به اراک عنوان کرد.


گفتنی است، حجت الاسلام قاسم عبدالهی به تازگی با حکم رییس قوه قضائیه به عنوان رییس کل دادگستری استان مرکزی منصوب شده است.



یاد آور می شود، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری رییس کل سابق دادگستری استان مرکزی نیز به همین سمت در استان آذربایجان شرقی منصوب شده است./842/ت303/ب4

ارسال نظرات