۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
کد خبر: ۲۶۴۴۳۷

نخستین جلسه کمیته استانی همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه در ارومیه برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ با حضور مشاورز وزیر آموزش و دبیر ستاد همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه نخستین جلسه کمیته استانی همکاری آموزش و پرورش و حوزه علمیه در ارومیه برگزار شد.
جلسه کميته استاني همکاري هاي آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه در آذربايجان غربي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، نخستین جلسه کمیته همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ظهر امروز با حضور حجت الاسلام ملکی، مشاور وزیر و دبیر ستاد همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در ارومیه برگزار شد.

 

این جلسه با حضور نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، مدیران کل حوزه های علمیه و آموزش و پرورش و نمایندگان دیگر دستگاه‌های فرهنگی عضو در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد.

 

در این جلسه پس از تشریح روند اجرای آیین نامه و عملکرد کمیته همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه از سوی اعضا، ضمن آسیب شناسی امور به راهکارهای لازم در خصوص پیشبرد اهداف این کمیته و تسهیل در تعامل و همکاری حوزه و آموزش و پرورش اشاره شد.

 

بر اساس این خبر، مقرر شد جسات کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه هر دو ماه یک بار به ریاست نماینده ولی فقیه در استان برگزار شود.

 

در ادامه جلسه ضمن ساختار و آیین نامه جدید کمیته همکاری آموزش و پرورش و حوزه های علمیه که با امضای مشترک رییس حوزه های علمیه کشور و وزیر آموزش و پرورش به استان ها ابلاغ شده است، تبیین شد.

 

همچنین مصوب شد ردیف بودجه ای مستقلی در راستای تقویت همکاری های آموزش و پرورش و حوزه های علمیه در نظر گرفته شود./936/پ203/ب4

ارسال نظرات