۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۲۶۵۳۸۱
امام جمعه پلدختر:

اخلاص مهم ترین رمز پیروزی امام راحل بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه پلدختر اخلاص را مهم ترین رمز پیروزی امام راحل در شکل گیری انقلاب دانست و گفت: امام خمینی(ره) با تکیه بر توکل به خدا با شکل گیری انقلاب به مسلمانان عزت بخشید.
ارتحال امام راحل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام محمد سوری، امام جمعه پلدختر، ظهر امروز در مراسم سالگرد ارتحال امام راحل در مسجد جامع این شهر گفت: بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی با هدایت و روشنگری ملت ایران را زنده کرد.

 

وی با بیان این که امام خمینی(ره) اسوه ای بی نظیر در قرن معاصر بود، افزود: امام راحل احیاگر انقلاب اسلامی بودند.

 

حجت الاسلام سوری با بیان این که اخلاص مهم ترین رمز پیروزی امام راحل بود، عنوان داشت: اگر امروز پس از گذشت سال ها از ارتحال امام خمینی(ره)، مردم به ایشان عشق می ورزند به دلیل اخلاص و توکل، عبادت و معنویت امام راحل بود.

 

وی با یادآوری به این که امام(ره) معتقد بود که بزرگ ترین تکیه گاه انسان خداوند است، افزود: توکل در زندگی امام راحل موج می زد و همواره در زندگی ایشان برجسته بود.

 

امام جمعه پلدختر با بیان این که امام راحل شخصیتی بی نظیر بود، اظهار داشت: امام راحل مرد عمل بود.

 

وی تصریح کرد: که امام(ره) خود باوری را در بین جامعه تقویت کرد و با خلق عظیم ترین حماسه مردمی سبب بیداری مردم به ویژه مسلمانان جهان شد.

 

حضور مردم در مراسم ارتحال امام راحل به معنای آگاهی، بصیرت و وفاداری مردم است

 

امام جمعه پلدختر با اشاره به این که حضور مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) را هر سال پر رنگ تر از گذشته است، خاطرنشان کرد: حضور مردم در مراسم ارتحال امام راحل به معنای آگاهی، بصیرت و وفاداری مردم است.

 

وی با بیان این که امروز دنیا انقلاب را به واسطه روشنگری و رهبری امام خمینی(ره) می شناسند، اظهار داشت: تداوم دهنده این مسیر به رهبری، رهبر معظم انقلاب است./9451/پ202/ب4

ارسال نظرات