۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۲۶۶۵۸۲
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی:

مساجد نقش بسیار اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساجد نقش بسیار اساسی در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند، گفت: همگان باید در راستای توسعه مساجد در کشور پیشگام باشیم.
افصلي فرد، نماينده اردبيل در مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اردبیل، مصطفی افضلی‌فرد، نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان اردبیل، خاطرنشان کرد: یکی از اهداف اساسی دولت و مجلس توجه ویژه به بخش سلامت، تولید و محرومیت‌زدایی در کشور است که در این راستا تلاش‌های اساسی انجام شده و امیدواریم این تلاش‌ها همچنان تداوم یابد.

 

وی با اشاره به اینکه متأسفانه رشد اقتصادی کشور منفی است، افزود: با برنامه‌ریزی‌های اساسی دولت و مجلس درصدد هستیم این رشد اقتصادی را به دو درصد برسانیم.

 

افضلی‌فرد با بیان اینکه طرح ساماندهی مساجد از سوی مجلس شورای اسلامی در راستای ساخت مساجد در مناطق محروم و مرزی به تصویب رسیده است، تصریح کرد: این طرح یکی از راهکارهای اساسی برای توسعه مساجد در کشور است.

 

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) آثار بسیار خوب و ماندگاری را در کشور از خود به جای گذاشته است، تصریح کرد: سپاه و قرارگاه سازندگی نقش بسیار ویژه‌ای در راستای کمک به دولت و اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی داشته است.

 

وی تصریح کرد: براساس طرح‌هایی که در مجلس به تصویب می‌رسد، تمام دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی موظف هستند در تمامی شهرک‌های جدیدالتأسیس مسجد بسازند.

 

نماینده مردم شهرستان‌های اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مساجد نقش بسیار اساسی در پیروزی انقلاب اسلام داشته‌اند، گفت: همگان باید در راستای توسعه مساجد در کشور پیشگام باشیم./937/پ202/ح

ارسال نظرات