۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
کد خبر: ۲۶۷۲۹۸

ویژه برنامه های مصلی امام خمینی ساری در ماه رمضان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه موقت ساری برنامه های مصلی امام خمینی(ره) ساری در شب های ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
امام جمعه موقت ساري

حجت الاسلام محمد قاسمی، امام جمعه موقت ساری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری برنامه های ویژه مراسم شب های قدر در مصلی امام خمینی(ره) ساری را اعلام کرد.

 

وی برگزاری مراسم ضیافت وحی با حضور قاریان ممتاز و بین المللی استان و ساری را از جمله مهم ترین برنامه های شب های های ماه مبارک رمضان به ویژه شب های قدر مصلی امام خمینی(ره) مرکز استان دانست و گفت: این مراسم و برنامه ها با همکاری دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران و ستاد اقامه نماز ساری برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به این که مراسم ضیافت وحی از ساعت 30/17 بعداز ظهر همه روزه در ایام ماه مبارک رمضان در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار می شود، ادامه داد: این مراسم امسال هم به صورت زنده از شبکه استانی مازندران پخش خواهد شد.

 

وی ادامه داد: مراسم شب های قدر مرکز استان با سخنرانی آیت الله خاتمی، امام جمعه موقت تهران، حجت الاسلام و المسلمین کافی از سخنرانان بنام کشور و حجت الاسلام و المسلمین صالحی خوانساری در مصلی امام خمینی(ره) ساری برگزار می شود.

 

امام جمعه موقت ساری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که در ماه مبارک رمضان سفره تعلیم و تفسیر قرآن و تحقیق درباره احکام دینی برای همه گشوده است، افزود: ماه‌های پرفضیلتی مانند محرم و صفر داریم اما فضیلت ماه رمضان بسیار بالا است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که روحانیان باید در این ماه، احکام دینی را برای مردم بیان کنند، خاطرنشان کرد: مردم در ماه رمضان برای فراگیری فرایض دینی تشنه‌تر هستند.

 

 وی با بیان این که در ماه مبارک رمضان درهای بهشت به روی بندگان خدا باز می‌شود و خداوند تبارک و تعالی به کوچک‌ترین بهانه بندگان خود را می‌آمرزد، گفت: ظرفیت های معنوی ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای آگاهی بخشی به نسل جوان است./950/ت302/ب1

ارسال نظرات