۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۲۷۴۳۹۲
معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین:

نتیجه اعتماد به آمریکایی‌ها ذلت و خواری است

خبرگزاری رسا ـ معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین نتیجه اعتماد به آمریکایی‌ها را ذلت و خواری دانست و گفت: اگر به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم یک کشور ضعیف می‌شویم و این هدف آنهاست و ما فقط در بحث مذاکرات هسته ای وارد مذاکره می‌شویم.
حجت الاسلام علي عباسي

حجت الاسلام علی عباسی معاون تهذیب حوزه علمیه استان قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به دیدار رهبر معظم انقلاب با دانشجویان گفت: آمریکا و کشورهای غربی زیاده‌خواهی دارند و اگر بخواهند در بحث های دیگر وارد شوند وارد جزئیات نظام می‌شوند.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه ادامه داد: آمریکایی‌ها در بحث‌های نظامی و موشکی وارد می‌شوند و در بحث آزادی و آزادگی ما دخالت می‌کنند و قدرتهای ما را محدود می‌کنند و ما دیگر نمی‌توانیم از ملتهای مظلوم دفاع کنیم.

 

وی نتیجه اعتماد به آمریکایی‌ها را ذلت و خواری دانست و ابراز کرد: اگر به آمریکایی‌ها اعتماد کنیم یک کشور ضعیف می‌شویم و این هدف آنهاست و ما فقط در بحث مذاکرات هسته ای وارد مذاکره می‌شویم.

 

استاد حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: سخنان رهبر انقلاب برگرفته از قرآن و روایات ائمه(ع) است و تا رفع فتنه در دنیا باید بجنگیم همیشه دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی فتنه می‌کنند.

 

این کارشناس دینی بیان داشت: ظلم و ستم و فتنه همیشه وجود دارد، باید مبارزه کنیم و اگر عقب نشینی کنیم آنها ما را نابود خواهند کرد، ما هرموقع غفلت بورزیم دشمن از غفلت ما سوء استفاده می‌کند.

 

کنسرت کاری سرگرم کننده و لهو است

معاون تهذیب حوزه علمیه قزوین اظهار داشت: کنسرت یک آموزه غربی و دنیا روایی است، کنسرت برای سرگرم کردن مردم و لهو است، مانع رسیدن مردم به اهداف خودشان می‌شود و یک کار غلط و غفلت است، باعث سرگرمی و سبب ورود شیطان است.

 

وی در ادامه افزود: اگر انسان به خدا توکل نکند قدرت طلبی سبب می‌شود به جای حق، ناحق را بشناساند و به دنبال نفع خودش باشد و به دنبال نفع جامعه نیست، آینده نگری شخصی و گروهی انجام می‌دهند.

 

این کارشناس سیاسی در پایان گفت: هر حزبی با کارهایی که انجام می‌دهد خشنود است، همه این کارها اشتباه است و ما باید حق شناس باشیم و از گروه های مختلف اجتناب کنیم، اگر انجام ندهیم به دنبال منافع خود هستیم و این دنیا طلبی می‌شود./838/ت302/ب4

ارسال نظرات