۲۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۲۷۴۵۵۱
آیت الله طبرسی خبر داد؛

مازندران میزبان اجلاس مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین

خبرگزاری رسا ـ آیت الله طبرسی گفت: مازندران مهر ماه امسال میزبان دو اجلاس مهم مجلس خبرگان رهبری و جامعه مدرسین است.
آيت الله طبرسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، آیت‎الله نورالله طبرسی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در نخستین مجمع کمیته‌‎های فرهنگی شوراهای اسلامی استان از برگزاری اجلاس نمایندگان مجلس خبرگان رهبری به میزبانی مازندران خبر داد و گفت: این اجلاس پانزدهم مهر ماه در ساری برگزار خواهد شد.

 

وی در ادامه سخنان خود همچنین از برگزاری هفتمین اجلاسیه منطقه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این اجلاس دو روزه اواسط مهر ماه در ساری برگزار خواهد شد.

 

آیت الله طبرسی ادامه داد: در این اجلاسیه دو روزه اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای استان های مازندران، گیلان و گلستان به تبادل نظر خواهند پرداخت.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری  از سخنان خود با اشاره به این که روزهای پایانی ماه مبارک رمضان را سپری می کنیم، گفت: خروجی ماه مبارک رمضان باید تقوا برای همگان باشد.

 

امام جمعه ساری گفت: تقوا تنها به مباحث دینی محدود نمی‌شود بلکه باید در مباحث اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و فردی نیز دیده شود.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران به نقش اعضای شورای اسلامی شهر در رشد و رونق فرهنگی، اجتماعی و عمرانی شهر اشاره کرد و گفت: اعضای شورا برخواسته از متن مردم هستند و باید تقوا را در همه مباحث پیشه خود قرار دهند.

 

آیت الله طبرسی در ادامه سخنان خود به محرومیت مازندران اشاره کرد و گفت: در طی سال های اخیر همواره در خصوص محرومیت این استان با مسؤولان بلند پایه کشور صحبت کردم.

 

وی با بیان این که مازندران با وجود امکانات و استعدادهای خدادادی نباید فقر و گرسنگی داشته باشد، افزود: مازندران محرومیت‌های زیادی دارد که البته استاندار خیلی در مشکلات آن نقش ندارد.

 

نماینده مردم مازندران در بخش دیگری از سخنان خود بار دیگر از طولانی شدن سفر رییس جمهور و هیأت دولت به استان انتقاد کرد و گفت: در این خصوص چندین بار تذکر دادم./950/پ202/ب1

ارسال نظرات