۲۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۵
کد خبر: ۲۷۵۵۳۰
آیت الله نمازی:

سخنرانی های کوبنده رهبر معظم انقلاب خواب از چشم دشمنان اسلام گرفته است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در کاشان با بیان این که باید قدردان رهبر معظم انقلاب بود که تنها رهبر در جهان است که یکه و تنها در برابر همه قدرت های جهانی با اقتدار ایستاده است، گفت: به اقرار تحلیگران اروپا و آمریکایی آیت الله خامنه ای محبوب ترین و قدرتمند ترین رهبر دنیا است و این حقیقتی است که از زبان دشمن بیان شده است.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، نماینده ولی فقیه در کاشان صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید فطر در مصلای بقیه الله الاعظم کاشان روزه گرفتن در ماه رمضان را توفیق الهی دانست و گفت: سعادت برای کسانی که توفیق روزه داری و پشیمانی برای کسانی بود که بدون حجت و بدون عذر از روزه گرفتن ماه مبارک رمضان محروم شدند.

 

وی افزود: تصور نکنیم چون ماه مبارک رمضان به پایان رسیده است، تمام کارهایی را که ماه رمضان انجام داده ایم تعطیل می شود چرا که خداوند با تشریع روزه به ما تفهیم کرده، انسان با رعایت حدود الهی، کم خوردن، کم خوابیدن، کم گفتن و رعایت خط قرمزهای الهی می تواند سالم  زندگی کند.

 

آیت الله نمازی گفت: خداوند به ما تفهیم می کند که می شود انسان زندگی و کار و تلاش و امر معاش و معاد را رعایت کند و در عین حال گناه هم نکند چون گناه لازمه زندگی بشر نیست و اینگونه تصور نشود که بدون گناه نمی شود زندگی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: تمام آداب و دستورالعمل هایی که در ماه رمضان به دلیل حرمت این ماه با پرهیز از مال حرام، لقمه حرام ، غیبت و دروغ، تهمت، تحقیرو تضعیف دیگران به عنوان خط قرمزهای ما در این ماه بود در بعد از ماه مبارک رمضان نیز باید ادامه داشته باشد.

 

سخنرانی های کوبنده رهبر معظم انقلاب خواب از چشم دشمنان اسلام گرفته است

آیت الله نمازی در ادامه از حضور جامع و کامل ملت ایران در راهپیمایی روز قدس تقدیر و تشکر کرد و افزود: ملت ایران در روز قدس با زبان روزه و در هوای گرم راهپیمایی با شکوهی را برگزار کردند.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان تأکید کرد: دشمن روی حرکت ملت ایران در ایام الله راهپیمایی ها و نماز جمعه و جماعت حساب ویژه بازکرده است.

 

وی افزود: در اخبار داخلی ممکن است خیلی روی پیامدهای برگزاری ایام الله در کشور توجه نشود اما  با مراجعه به فضای مجازی متوجه خواهید شد کشورهای اروپا و آمریکا و صهیونیست ها اعتراف کرده اند حرکت ملت ایران در راهپیمایی ها، تظاهرات و به ویژه سخنرانی های کوبنده رهبر معظم انقلاب خواب از چشم دشمنان اسلام گرفته است.

 

عضو مجلس خبرگان با اشاره به اهمیت توافق هسته ای ایران، این توافق را مهم قلمداد کرد و گفت: شش قدرت جهانی بیش از دو ماه مذاکرات فشرده و نفس گیر برای رسیدن به توافق با ملت ایران، بیانگر قدرت ایران است.

 

وی با اشاره به این که  ملت ایران تمام دنیا را اسیر قدرت خود کرده است گفت: اقرار رییس جمهور آمریکا بر عدم توانایی او برای بازکردن پیچ و مهرهای ماشین آلات هسته ای ایران ، بیانگر قدرت ملت ایران است.

 

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: باید قدردان رهبر معظم انقلاب بود که تنها رهبر در جهان است که یکه و تنها در برابر همه قدرت های جهانی با اقتدار ایستاده است.

 

وی با اشاره به اقرار تحلیگران اروپا و آمریکایی مبنی بر این که آیت الله خامنه ای محبوب ترین و قدرتمند ترین رهبران دنیا است گفت: این حقیقتی است که از زبان دشمن بیان شده است.

 

تأکید آیت الله نمازی بر رعایت اخلاق اسلامی و فقه انتخاباتی و پرهیز از اختلاف

نماینده ولی فقیه در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به زمان برگزاری دو انتخابات مهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری گفت: نامزدهای های انتخابات از هم اکنون زمینه سازی برای حضور در انتخابات و جلب آرای مردم را آغاز کرده اند.

 

آیت الله نمازی بر رعایت اخلاق اسلامی و فقه انتخاباتی و پرهیز از اختلاف توسط نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی تأکید کرد و گفت: براساس قانون انتخابات تمامی افراد واجد شرایط نامزدی حضور در انتخابات امکان ثبت نام و حضور در انتخابات را دارند اما هیچکدام از نامزدهای انتخابات مجاز به تضعیف، تحقیر، جوسازی و سند سازی بر علیه یکدیگر نیستند.  

 

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نامزدهای انتخابات و هواداران و ستادهای آنها باید مواظب باشند وحدت ملی و مصالح ملی خدشه دار نکنند چرا که دشمن از اختلاف بین مردم خوشحال خواهند شد.

 

آیت الله نمازی در ادامه اظهار امیدواری کرد، آنچه را در ماه مبارک دریافت کرده ایم بتوانیم طی یازده ماه دیگر سال آنها را حفظ و بکار بگیریم./1307/پ201/ح

ارسال نظرات