۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۲۷۸۶۳۵
فرمانده سپاه عاشورا:

غفلت از دشمنان بزرگ‌ترین عامل آسیب‌پذیری و ضربه به آرمان‌های امام و شهدا است

خبرگزاری رسا ـ سردار کریمیان غفلت را بزرگ‌ترین عامل در آسیب پذیری و ضرر به آرمان های امام راحل، انقلاب و شهدا دانست و گفت: نباید با تغییر ماهیت دشمن از خطر و نقشه های آن غفلت کنیم که دشمن برای خود جای پایی باز کند.
سردار غلام عسگر کريميان، فرمانده سپاه عاشوراي آذربايجان‌شرقي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، سردار غلام عسگر کریمیان، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج جامعه زنان، با تأکید بر این‌که دشمنی دشمنان با جمهوری اسلامی پایانی ندارد، اظهار داشت: تنها شکل این دشمنی در برهه های مختلف تغییر کرده است.


وی با بیان این‌که نباید با تغییر ماهیت دشمن از خطر و نقشه های آن غفلت کنیم که دشمن برای خود جای پایی باز کند، خاطرنشان کرد: غفلت؛ بزرگ‌ترین عامل در آسیب پذیری و ضرر به آرمان های امام راحل، انقلاب و شهدا است، زنان ما همچون گذشته باید در صحنه حاضر بوده و در مسیری که قرآن و ائمه اطهار (ع) ترسیم کرده اند، حرکت کنند.


سردار کریمیان با بیان این‌که دشمن تلاش دارد هویت اسلامی و شیعی ما را بگیرد، گفت: باید با تربیت فرزندانی شایسته ولایت مداری خود را نشان دهیم، چرا که دشمن تلاش دارد با گسست نسل، جوانان کشور را با فرهنگ و آموزه های عاشورایی و اسلامی بیگانه کند که زنان باید در این زمینه نیز با هوشیاری نقش ایفا کنند.


فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: تزکیه نفس، تعمیق معنویت و در صحنه بودن از دیگر مؤلفه های مهم در انقلابی بودن و انقلابی ماندن است که در این میان مادران و خواهران باید با این مؤلفه‌ها در صحنه حضور خود را نشان داده و با آن در تربیت فرزندانی صالح نقش ایفا کنیم.


وی با اشاره به نقش بارز زنان در برهه های مختلف انقلاب و دفاع مقدس، روحیه ایثارگری مادران شهدا را در تربیت فرزندانی شهید سرمایه ای خواند که دشمن از آن هراس دارد و گفت: روحیه ایثار و گذشت زنان در عرصه های مختلف نشانگر حضور آنها در صحنه های مختلف سیاسی و اجتماعی است.

 

گفتنی است، این همایش با حضور مادران شهدای مدافع حرم و جبهه مقاومت اسلامی همراه بوده است./853/پ203/ح

ارسال نظرات