۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۲۷۸۸۳۸
نماینده مجلس شورای اسلامی:

تحقق همدلی و همزبانی زمینه ساز پیشرفت و توسعه کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس با بیان این که بهره گیری از همدلی و همزبانی زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود، گفت: باید به همدلی و همزبانی به عنوان امری اساسی و مهم توجه داشته و تلاش خود را برای ترویج آن به کار گیریم.
يوسفيان ملا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، عزت الله یوسفیان ملا، نماینده مردم آمل در مجلس امروز در دیدار با اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار آمل با بیان این که بهره گیری از همدلی و همزبانی زمینه ساز پیشرفت و توسعه می شود، گفت: باید به همدلی و همزبانی به عنوان امری اساسی و مهم توجه داشته و تلاش خود را برای ترویج آن به کار گیریم.


نماینده مردم آمل و لاریجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که همدلی و همزبانی میان مجموعه ادارات و نهادها برکات بسیاری دارد، افزود: اهتمام ما در مسیری باشد تا این امر ارزنده را در جامعه ترویج داده و مدیران به عنوان پیشگامان ترویج همدلی و همزبانی باشند.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس تصریح کرد: شوراهای اسلامی امروز به عنوان نهادی ارزشمند و اثرگذار از متن مردم برخواسته و با انتخاب مردم در این جایگاه حضور دارند که باید تلاش های ارزشمندی را صورت دهیم.


وی با تاکید بر این که ارتباط و هماهنگی میان مجموعه ادارات و نهادها زمینه ساز پیشرفت درست امور می شود، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی و بهره گیری از آن ثمرات بسیاری داشته و سبب می شود تا در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیریم.


یوسفیان ملا با بیان این که باید تعامل خوب و شایسته در میان مدیران وجود داشته باشد، گفت: همکاری مجموعه ادارات حوزه شهری می تواند نقش بسزایی در مسیر ترقی و دستیابی به اهداف و خواسته های مورد نظر داشته باشد.


نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انتقادهای مطرح شده باید در مسیر منطقی و معقول بوده و نباید تلاش کنیم تا به وسیله انتقادات زمینه تخریب و تضعیف دیگران را فراهم کنیم.


عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس، خاطرنشان کرد: خدمت به مردم امری ارزنده و متعالی است که مسؤولان باید از این فرصت های گرانقدر به بهترین نحو ممکن و آن گونه که شایسته است بهره گیری کنند.


وی با بیان این که رویکرد مسؤولان در مسیر خدمت گذاری صداقانه و خالصانه به مردم باشد، گفت: مردم ما شایسته بهترین خدمات و فعالیت ها بوده که باید از تمام ظرفیت ها به منظور توسعه عمران و آبادانی بهره گیری شود.


یوسفیان ملا ادامه داد: پشتکار و تلاش خوبی در میان اعضای شورای اسلامی شهر و شهرداری وجود دارد که باید از این امر ارزنده در راستای توسعه عمران و آبادانی و اجرای پروژه های شاخص استفاده کنیم که مردم ما شایسته بهترین ها هستند./950/پ202/ب1

ارسال نظرات