۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
کد خبر: ۲۷۹۳۸۴
آیت الله وحید خراسانی در دیدار استاندار قم تاکید کرد؛

لزوم حفظ شؤون ام القرای جهان تشیع

خبرگزای رسا ـ حضرت آیت الله وحید خراسانی با تأکید بر حفظ شؤون ام القرای جهان، رسیدگی به قم در مباحث معنوی و مادی را مورد توجه قرار داد و گفت:در بحث مادی بایستی به وضعیت شهروندان خصوصا ضعفا رسیدگی شود و در بحث معنوی احیای شعائر مذهبی از جمله وظایف مسؤولین است.
حضرت آيت‌الله وحيد خراساني

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله وحید خراسانی در دیدار سید مهدی صادقی استاندار قم طی سخنانی خواستار حفظ شئون ام القرای جهان تشیع شد.


وی قم را مرکز علمی و روحانی شیعه عنوان کرد و با بیان اینکه بزرگترین حوزه ی مذهبی جهان در این شهر است افزود: خدمت به قم خدمت به تشیع است.


حضرت آیت الله وحید خراسانی ضمن تسلیت ایام شهادت امام صادق (ع) بر ضرورت احیای چنین مراسماتی در کشور تاکید کرد و اظهار داشت: قم باید شهر نمونه در برگزاری مراسمات مذهبی در همه ی ایران باشد.


وی رسیدگی به قم در مباحث معنوی و مادی را مورد توجه قرار داد و ادامه داد: در بحث مادی بایستی به وضعیت شهروندان خصوصا ضعفا رسیدگی شود و در بحث معنوی احیای شعائر مذهبی از جمله وظایف مسئولین است.


سید مهدی صادقی استاندار قم نیز در این جلسه خدمت در قم را توفیق الهی دانست و گفت: امیدوارم با استفاده از تجربیات خود منشا خدمات برای قم باشم.


استاندار قم با اشاره به جامعیت مراجع عظام تقلید در مباحث مختلف افزود: به رهنمودها و توصیه های این بزرگواران در راستای اعتلای قم نیازمندیم./1323/د102/ج

منبع: روابط عمومی استانداری قم

ارسال نظرات