۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۴
کد خبر: ۲۷۹۴۶۹

مشارکت صدا و سیمای مرکز قم در نشر آثار روحانیت در دفاع مقدس

خبرگزاری رسا - صدا و سیمای مرکز قم با سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس برای انعکاس حضور روحانیت در هشت سال دفاع مقدس همکاری می‌کند.
نشست

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از صدا و سیمای مرکز قم، حجت الاسلام و المسلمین حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز قم خواستار مشارکت برای ساخت آثار رادیویی و تلویزیونی درباره آثار حضور روحانیت در هشت سال دفاع مقدس شد.


حجت الاسلام و المسلمین مصلحی در این دیدار نقش محوری حوزه‌های علمیه در دوران دفاع مقدس و نقش روحانیت در هم‌‌افزایی فضای معنوی به ویژه در شب‌های عملیات و در نتیجه پیروزی رزمندگان اسلام و شکست دشمن را فراموش ناشدنی و عظیم خواند و گفت: آثار حضور موثر روحانیت در دفاع مقدس موجب تشکیل گردانی از طلبه‌های رزمنده به نام گردان فاتحین گردید که به تشکیل تیپ رزمی تبلیغی 83 امام جعفرصادق علیه السلام منجر گردید.


رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های مشارکت روحانیت در دوران دفاع مقدس همچنین بیان کرد: امروز ضرورت حفظ و نشر فرهنگ دوران دفاع مقدس برای نسل امروز و فردا از امور زیربنایی فرهنگی به شمار می‌رود.


حجت الاسلام محمد لطفی نیاسر نیز در این دیدار با اشاره به فعالیت‌های انجام شده رادیو سراسری معارف و صدا و سیمای مرکز قم در مورد تبیین نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در دفاع مقدس، آمادگی این مرکز را در تولید مشترک برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی فاخر اعلام کرد.


در این نشست راه‌های همکاری دو جانبه و مشارکت بین دو نهاد بررسی شد تا در آینده نزدیک سند همکاری بین این دو نهاد فرهنگی و ارزشی امضا شود./978/د102/ی

ارسال نظرات