۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
کد خبر: ۲۸۰۸۴۷
مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان:

حضرت معصومه الگوی دختران در تبعیت از ولی زمان است

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که دهه کرامت یادآور تحول آفرینی بانوان آسمانی است، گفت: در طول تاریخ اسلام بانوان فداکار وجود داشتند که حضرت معصومه(س) از چهره های درخشان آنان است.
حجت الاسلام مهدوي امين ، مدير کل تبليغات اسلامي لرستان

حجت‌الاسلام سعید مهدوی، مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تبریک ولادت حضرت معصومه(س) و گرامیداشت دهه کرامت بیان داشت: دهه کرامت تداعی کننده عزم و قاطعیت زنان بزرگ، بانوان والامقام و گرانقدر جهان است.

 

وی با اشاره به این که در طول تاریخ بانوان فداکار نقش آفرینی کردند، حضرت معصومه(س) را از چهره های شاخص آنان بیان کرد و افزود: دهه کرامت یادآور تحول آفرینی این بانوان آسمانی است.

 

حجت الاسلام مهدوی تصریح کرد: این بانوان آسمانی می توانند رهبری دل‌های صدها میلیون مسلمان را در دوران های مختلفی را عهده‌دار شوند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان با بیان این که حضرت معصومه(س) الگوی دختران در تبعیت از ولی زمان است، اظهار داشت: ایشان در تبعیت ولایت جایگاهی ویژه داشته‌ است.

 

وی با اشاره به موفقیت حضرت معصومه(س) در زندگی اجتماعی، نفوذ معنوی، برخورداری از بصیرت بالا در شناخت امام زمان خویش و ولایت مداری عنوان کرد: دختران برای رسیدن به آرمان های خویش شایسته است که از نظر علمی، اخلاقی و عملی حضرت معصومه(س) را الگوی خویش قرار دهند.

 

حجت الاسلام مهدوی بیان داشت: امید است بانوان جامعه اسلامی با الگوبرداری مناسب از تمام زوایای زندگی با برکت این بانوی بزرگ و نمونه اسلامی در زندگی خویش موفق شوند.

 

وی با اشاره به این که حضرت فاطمه معصومه(س) دارای شخصیتی رفیع و والا مقام است، خاطرنشان کرد: ائمه(ع) از این بانو، با جلالت و تکریم یاد کردهاند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان یادآور شد: الگو قراردادن ائمه معصومان(ع) تضمین کننده سعادت بشر در زندگی دنیا و آخرت است./9459/ت302/ب4

ارسال نظرات