۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸
کد خبر: ۲۸۳۴۲۲
مسؤول امور طلاب قزوین:

دولتمردان ساده زیستی، اخلاص و کار برای خدا را مدنظر داشته باشند

خبرگزاری رساـ مسؤول امور طلاب قزوین با برشمردن منش و روش شهیدان رجایی و باهنر، گفت: از جمله مواردی که برای در پیش گرفتن منش شهیدان رجایی و باهنر باید مورد توجه دولتمردان قرار گیرد؛ ساده زیستی، اخلاص و کارکردن برای خدا و انجام به تکالیف است.
حجت الاسلام علاءالدين صفي خاني

حجت الااسلام علاءالدین صفی خانی، مسؤول امور طلاب قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به نقاط قوت دولت تدبیر و امید گفت: عمل به شعار اعتدال، تلاش در جهت عمل به ایجاد وحدت، همدلی، همزبانی و همبستگی که جامعه به آن نیاز دارد از جمله نقاط قوت دولت تدبیر و  امید است.

 

مسؤول امور طلاب قزوین در ادامه افزود: دولت تدبیر و امید با حرف‌های تنش زایی که سبب کاهش وحدت در جامعه می‌شود مقابله می‌کند.

 

وی با بیان این‌که دولت حاضر تاح دودی نقدپذیر بوده است، ابراز کرد: با توجه به این‌که نقدپذیری مورد تأکید رییس جمهور است، دولت حاضر تا حدودی نقدپذیر بوده است، البته در برابر نقد غیرمنصفانه گاهی تحمل نسبت به نقد کاهش می‌یابد.  

 

حجت الاسلام صفی خانی با تأکید به این‌که مردم و دولتمردان را باید با توجه به زمان خاص خودشان سنجید، بیان کرد: هم مردم و هم دولتمردان باید در زمان و مکان خود سنجیده شوند چرا که حیله‌های دشمن نسبت به گذشته متفاوت شده است و جاسوسی‌های بیشتری صورت می‌گیرد.

 

وی افزود: با توجه به این نکته که زمان و مکان‌ها متفاوت هستند، نمی‌توان گفت که امکان انطباق کامل دولتمردن کنونی با شهیدان رجایی و باهنر وجود دارد، اما منش و راه دولتمردان را می‌توان با آنان سنجید.

 

این مقام مسؤول درباره مطابقت منش دولتمردان با منش شهیدان رجایی و باهنر، اظهارداشت: دولتمردان سعی کرده اند منش و راه شهیدان رجایی و باهنر را دنبال کنند، با این حال ممکن است در این راستا تفاوت هایی نیز وجود داشته باشد.

 

وی با برشمردن منش شهیدان رجایی و باهنر، ابراز داشت: از جمله مواردی که برای در پیش گرفتن منش شهیدان رجایی و باهنر باید مورد توجه قرار گیرد؛ ساده زیستی، اخلاص و کارکردن برای خدا و انجام به تکالیف است.

 

مسؤول امور طلاب قزوین با بیان این‌که مهار تورم به استفاده از ظرفیت‌های داخلی کمک می‌کند، اظهار کرد: مهار تورم به نوعی به استفاده از ظرفیت و توانمندی های داخلی و شکل گرفتن جهش اقتصادی و تولیدات داخلی کمک می‌کند.

 

حجت الاسلام صفی خانی در پایان گفت: باید دولتمردان کنونی در سخنان خود فعالیت ها و خدمات دولت های قبلی را نیز بیان کنند زیرا برخی از خدمات هر دولتی ممکن است به دولت های قبلی وابسته باشد./ 955/ت302/ح

ارسال نظرات