۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۷
کد خبر: ۲۸۴۰۱۶
عضو مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی:

بهره گیری از رهنمودهای رهبر انقلاب عامل سربلندی نظام است

خبرگزاری رسا ـ عضو مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری عامل سربلندی نظام اسلامی است، گفت: مردم ما پیرو ولایت فقیه هستند و در راستای تحقق تدابیر ارزشمند رهبری معظم انقلاب گام برمی دارند.
عضو شوراي شهر تهران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، مجتبی شاکری، عضو مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی، امروز در جمع کارکنان اداره آموزش و پرورش لاریجان با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: شهیدان رجایی و باهنر خدمت گزاری صادقانه را سرلوحه امور خود قرار دادند و توانستند به جایگاه ارزشمندی برسند.


عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به این که شهیدان رجایی و باهنر الگوی خدمت گزاری شایسته به مردم هستد، افزود: این شهدای بزرگوار توانستد با روحیه مردمداری، خدمت گذاری و ساده زیستی برای همیشه ماندگار و جاویدان شوند.


وی به تشریح حوادث منتهی کودتای آمریکایی 28 مرداد و مقایسه آن با دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس پرداخت و تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس صحنه های ارزشمندی از ایثار و مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان نظام اسلامی رقم خورده است.


شاکری با بیان این که ملت ایران از هوشیاری و ذکاوت شایسته ای در امور مختلف برخوردار است، گفت: مردم ما همواره در عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی حضوری فعال و با بصیرت دارند که خنثی کننده هجمه های دشمنان است.


یادگار هشت سال دفاع مقدس دشمن شناسی را از ویژگی های بارز ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: مردم ما همواره در برابر هجمه ها و تلاش های شوم دشمنان مقاومت و پایداری شایسته ای از خود دارند.


عضو شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر این که بهره گیری از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری عامل سربلندی نظام اسلامی است، گفت: مردم ما پیرو ولایت فقیه هستند و در راستای تحقق تدابیر ارزشمند رهبری معظم انقلاب گام برمی دارند.


وی با بیان این که رهنمودهای مقام معظم رهبری همواره نظام اسلامی را در مسیر عزت و عظمت قرار داده است، افزود: رهبری معظم انقلاب با هوشیاری والای خود نظام اسلامی را از تمامی گردنه ها و توطئه های ایادی استکباری به موفقیت عبور داده است.


شاکری با اشاره به این که در سایه مذاکرات هسته ای توفیقاتی در عرصه دیپلماسی حاصل شده است، گفت: این امور سبب شده است تا نسل تازه ای از کارشکنی های ایادی استکباری در مسیر پیشرفت و آبادانی نظام اسلامی ایجاد شود.


عضو مجمع ایثارگران انقلاب اسلامی با تاکید بر این که همدلی و همزبانی دولت و ملت زمینه ساز تعالی نظام اسلامی است، بیان داشت: همه ما می توانیم در سایه اتحاد، همدلی و انسجام مردم و مدیران و با بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری بر مشکلات فائق شده و در مسیر پیشرفت و توسعه قرار گیریم./1314/پ202/ب4

ارسال نظرات