۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۳
کد خبر: ۲۸۵۰۹۷
رحماندوست در گفت‌وگو با رسا:

بیش از اخبار رونق تولید، تعطیلی واحدهای تولیدی به گوش می رسد

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد دولت در زمینه اقتصاد مقاومتی، گفت: دولت به جای عمل به اقتصاد مقاومتی فقط شعار آن را می دهد.
مجتبي رحماندوست

مجتبی رحماندوست، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به عملکرد دولت در زمینه اجرای اقتصاد مقاومتی، گفت: آنچه که در مسائل اقتصادی مقاومتی مهم می باشد موضوع تولید داخلی است، تولید یعنی رونق کارخانجات، کار و نشاط کاری، متاسفانه بیش از آنچه اخبار رشد و افزایش تولید به اطلاع برسد خبرهای تعطیلی کارخانجات و مراکز تولید به دست ما می رسد.
 

وی افزود: بیش از این که حمایت از تولید عملیاتی شده باشد، فقط شعار آن بیان می شود، تعداد مراکزی که رسما به تعطیلی تهدید می شوند در حال افزایش است، این تهدید ها با هیچ منطقی هم‌خوانی ندارد، وزیر اقتصاد تصور می کند با این رفتار در حال خدمت به کشور بوده و تکیه بودجه را از نفت به مالیات سوق داده در صورتی که این‌چنین نیست.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مالیات ها باید منطقی باشد، تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی در کشور مورد توجه واقع نمی‌شود و مراکز اقتصادی در مرز تعطیلی کامل هستند، البته رهبری از ایجاد آرامش دولت در فضای اقتصادی تشکر کردند و این موارد باید دیده شود همچنین امیدواری مردم از آینده این فضا مطلوب است.

 

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی، ابراز داشت: عملکرد دولت در مسائل فرهنگی اصلا قابل دفاع نیست، آیا مشکل زنان حضور در ورزشگاه ها است، البته در زمینه افزایش فرهنگ ایجاد جهاد و شهادت کارهایی انجام شده است. /811/ت302/ج

ارسال نظرات