۱۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
کد خبر: ۲۸۶۲۱۰
کارشناس مسائل دینی:

احیای فرهنگ توحیدی از مهم‌ترین دستاوردهای ظهور حضرت حجت خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ کارشناس مسائل دینی احیای فرهنگ توحیدی را یکی از مهم ترین دستاوردهای ظهور حضرت حجت(عج) برشمرد و گفت: امام زمان(عج) منادی وحدت اقوام و ملل و فرهنگ های مختلف حول محور توحید و یگانه پرستی خواهد بود.
حجت الاسلام قدسي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام محمدرضا قدسی، کارشناس مسائل دینی دوشنبه‌شب در سلسله نشست های مهدویت که در مسجد امام موسی کاظم(ع) شهرضا برگزار می شود، اظهار کرد: در روایت آمده است امام زمان(عج) زمین را پر از عدل می کند همانگونه که پر از ظلم و جور شده است و این مسأله مؤید دوران پر زحمت آن حضرت در دوران انقلاب جهانی اسلام است.

 

وی در ادامه ساخت فیلم های آخرالزمانی را بخشی از سناریوی دشمنان تشیع در مقابله با جریان اسلام خواهی در دوران نزدیک به ظهور برشمرد و تصریح کرد: اگر مبلغان و کارشناسان دینی با الهام از چهره های برجسته ای همچون امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب افکار و اندیشه های ضد استکباری اسلام را ترویج کنند این برنامه‌های ضد شیعی نیز با شکست مواجه می شود.

 

کارشناس مسائل دینی ایجاد شبکه های ماهواره ای با عناوینی همچون امام حسین(ع) یا اهل بیت(ع) را دنباله‌رو سیاست تفرقه افکنی استعمار جهانی دانست و گفت: استعمار جهانی به سردمداری انگلیس و هم پیمانانش در سده های اخیر با طرح نقشه هایی در کوتاه مدت و بلند مدت در صدد ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی و یا سایر فرق اسلامی بوده اند.

 

حجت الاسلام قدسی در ادامه این مطلب افزود: تأسیس شبکه های ظاهراً اسلامی در راستای همان طرح کهنه استعماری انجام می شود، در غیر این صورت هیچ عقل سلیمی باور نمی کند دشمنان شیعه با دلسوزی به فکر ایجاد شبکه های حامی اسلام باشند.

 

وی یکی از بزرگ ترین معضلات پیش روی امام زمان(عج) را مقابله با متحجرین دانست و تصریح کرد: امام زمان(عج) همانند جد بزرگوارش حضرت علی(ع) باید با گروه هایی که خود را از ایشان مسلمان تر و عالم تر می دانند مقابله های سختی انجام دهد.

 

کارشناس مسائل دینی احیای فرهنگ توحیدی را یکی از مهم ترین دستاوردهای ظهور حضرت حجت(عج) برشمرد و اظهار کرد: امام زمان(عج) منادی وحدت اقوام و ملل و فرهنگ های مختلف حول محور توحید و یگانه پرستی خواهد بود.

 

حجت الاسلام قدسی مهدی باوری را نخستین گام در مهدی یاوری دانست و گفت: همه افرادی که مدعی انتظار امام زمان(عج) هستند باید حضور آن حضرت در زندگی را باور داشته باشته باشند تا غیبت ایشان را به عنوان یکی خلأ اساسی حس کنند./868/202/ب2

ارسال نظرات