۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۲۸۹۱۶۴
استاد حوزه علمیه مازندران:

حمله به مسجدالاقصی در سایه غفلت جهان اسلام صورت می گیرد

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران اشاره به غفلت جهان اسلام از غده سرطانی رژیم صهیونیستی و جنایات این رژیم جعلی، گفت: در سایه اختلاف در جهان اسلام و جنایات مزدوران تکفیری و وهابی، رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف شوم خود قبله نخست مسلمانان را نشانه گرفته است.
محمد حسن شريف تبار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابلسر، حجت الاسلام محمد حسن شریف تبار، استاد حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع رزمندگان و بسیجیان شهر بهنمیر با اشاره به رشادت های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: هشت سال دفاع مقدس سند زرینی از مقاومت و ایستادگی ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی در برابر تمام کفر و استکبار جهانی است.


وی افزود: دفاع جانانه از انقلاب و میهن عزیز اسلامی در هشت سال دفاع مقدس توسط رزمندگان و ایثارگران به رهبری امام راحل اوج قدرت ایمان و باور الهی را در مقابل همه جهان مادی نشان داد.


مسئول شورای فرهنگ عمومی بهمنمیر از دفاع مقدس به عنوان گنینه ای پربها و چشمه ای پربرکت برای کشور به خصوص نسل های آینده نام برد و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس گنج گرانبهایی از ایثار و رشادت و مقاومت برای حفظ حریم اسلام و ایران اسلامی است که باید با استخراج آن از سینه و خاطر ذهن رزمندگان، آن را به نسل جوان عرضه کرد.


وی ادامه داد: در دفاع مقدس وحدت و همدلی، ایثار و فداکاری، صبر، استقامت و دلدادگی به ولایت و رهبری، موج می زد و باید از این داشته بزرگ فرهنگی برای مقابله با تهاجم وسیع فرهنگی دشمنان استفاده کرد.


حجت الاسلام شریف تبار به جنگ نرم دشمنان علیه ارزشهای اسلامی و ملی اشاره و تصریح کرد: متاسفانه بر خلاف تصور برخی ها که جنگ راتمام شده می دانند که نباید آن را دوباره برای جامعه تداعی کرد، امروز کشور ما مواجه با تهاجمی گسترده تر از جانب دشمن است.


وی افزود: اگر دیروز دشمن با تمام قوا جنگی نظامی را بر ما تحمیل کرد، امروز با همه توان و داشته‌های خود در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست صف آرایی کرده است.


استاد حوزه علمیه بابل پیروزی نهایی را در جنگ نرم دشمن، بصیرت و آگاهی جامعه و تبعیت کامل از فرامین ولی فقیه عنوان کرد و گفت: با وحدت، همبستگی، بصیرت و پیروی کامل از مقام معظم رهبری می توان در تهاجم همه جانبه نرم دشمن به پیروزی رسید.


وی با اشاره به غفلت جهان اسلام از غده سرطانی رژیم صهیونستی و جنایات این رژیم جعلی، اظهار داشت: امروز در سایه اختلاف در جهان اسلام و جنایات مزدوران تکفیری و وهابی، رژیم صهیونیستی برای تحقق اهداف شوم خود قبله نخست مسلمانان را نشانه گرفته است.


حجت الاسلام شریف تبار با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم صهیونیستی در مسجدالاقصی بر هوشیاری جهان اسلام تاکید کرد و افزود: امروز در سایه وجود حکومتهای سرسپرده استکبار در جهان اسلام و خونریزی های گسترده عمال وهابی و تکفیری در کشورهای اسلامی، رژیم جعلی صهیونیستی امروز مسجدالاقصی را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است./1313/202/ب1

ارسال نظرات