۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۲۹۳۲۲۵
در روز خانواده اسلامی؛

ماهنامه فرهنگی- اجتماعی «آفتاب زندگی» منتشر می شود

خبرگزاری رسا ـ ماهنامه فرهنگی- اجتماعی «آفتاب زندگی» 18 مهرماه در روز خانواده اسلامی منتشر می شود.
ماهنامه فرهنگی- اجتماعی «آفتاب زندگی» منتشر می شود

 زهره ظفرنژاد، مسؤول روابط عمومی ماهنامه «آفتاب زندگی»، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: ماهنامه فرهنگی- اجتماعی «آفتاب زندگی» در روز خانواده اسلامی منتشر می شود.

 

وی افزود:  این نشریه از روز شنبه 18مهر همزمان با روز خانواده اسلامی روی پیشخوان دکه های مطبوعاتی تهران و شهرستان ها قرار خواهدگرفت، این نشریه «خانواده ایرانی» را در کناردیگر مسائل فرهنگی و اجتماعی روز، محور بحث قرار داده است.
 
مسؤول روابط عمومی نشریه «آفتاب زندگی» اظهار داشت: این ماهنامه در شماره 1خود، گفتگویی متفاوت و خواندنی با دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت ، چهره محبوب  مردمی و شاگرد اول کابینه یازدهم داشته و در مطلبی با تیتر «زندگی آقای طبیب زیر تیغ» ناگفته هایی اززندگی شخصی و خانوادگی وی را نقل کرده است.
 
وی ادامه داد: گفتگو با منوچهر آذری پبش کسوت سینما و تلویزیون و رادیو  درکنار ده ها مطلب خواندنی دیگر و مسابقه با جایزه، محتوای شماره «1» آفتاب زندگی را تشکیل می دهند.
 
ظفرنژاد خاطر نشان کرد: این مجله هرشماره را به یک خانواده تقدیم می کند و شماره یک به دلیل مصادف شدن با فاجعه جانسوز منا ،تقدیم به جانباختگان مهاجر الی الله حج خونین امسال و خانواده های داغدارشان شده است.
 
وی گفت: ماهنامه «آفتاب زندگی»،پانزدهم هر ماه منتشرمی شود. علاقه مندان جهت تهیه این نشریه می‌توانند به دکه های مطبوعاتی‌ سراسرکشور مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 38419384-051 (امور مشترکین نشریه) تماس بگیرند.
 
گفتنی است، این نشریه با صاحب امتیازی، مدیرمسئولی و سردبیری «حجت‌الاسلام علی اکبرسبزیان» منتشر می شود./917/ت302/ی

ارسال نظرات