۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۶
کد خبر: ۲۹۳۴۲۰
مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان:

شهدای مدافع حرم، پیروز صحنه جهاد اکبر بودند

خبرگزاری رسا ـ کیخا با برشمردن ویژگی‌های شهدای مدافع حرم گفت: امروز دفاع از حرم توسط جوانانی که همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب هستند، به عنوان نماد دفاع از نور حق در برابر ظلمت شناخته می‌شود جوانانی که قطعا به یکباره به چنین درجاتی نرسیدند.
عليرضا کيخا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، علیرضا کیخا شب گذشته در یادواره شهدای مدافع حرم که در مسجد آیت الله طالقانی زاهدان برگزار شد، گفت: خداوند را شاکر هستیم که دشمنان ما را از حمقا قرار داده است.

 

مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان ادامه داد: دشمن امروز ما به فرموده امام راحل همان اسلام آمریکایی است همان اسلامی که به قول شهید آوینی قدمت آن بیش از قدمت خود آمریکا است.

 

وی با اشاره به مصادیق اسلام آمریکایی در تاریخ اسلام بیان کرد: هرگاه طاغوت نتواند با شمایل خود وارد جنگ با ما شود از اسلام آمریکایی استفاده می‌کند آنچه در سقیفه رخ داد نمونه‌ای از اسلام آمریکایی بود همچنین تیرباران تابوت امام حسن(ع) و صحنه تلخ اما تاریخ‌ساز روز عاشورا از این دسته هستند.

 

کیخا اظهار داشت: تاریخ پر از صحنه‌های درگیری میان اسلام آمریکایی و اسلام ناب محمدی است دشمنان گمان می‌کنند که با خانه نشین کردن، تیرباران کردن و حتی سر بریدن امام می‌توانند چراغ اسلام را خاموش کنند اما نمی دانند که نور اسلام ناب در سراسر گیتی پراکنده شده است.

 

وی با برشمردن ویژگی‌های شهدای مدافع حرم عنوان کرد: امروز دفاع از حرم توسط جوانانی که همواره مورد توجه رهبر معظم انقلاب هستند، بعنوان نماد دفاع از نور حق در برابر ظلمت شناخته می‌شود جوانانی که قطعا به یکباره به چنین درجاتی نرسیدند.

 

مسؤول بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان افزود: شهدای مدافع حرم انسان‌هایی ویژه هستند و اگر اینها در کربلا هم بودند امام حسین مظلومانه شهید نمی‌شد گرچه نوای مظلومیت امام در طول تاریخ شنیده می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مدافعان حرم ثابت کردند که حتما نباید دشمن به مرزهای ما حمله کند تا وارد مبارزه شویم بلکه جهاد اکبر و دشمن‌شناسی همواره صحنه نبرد بوده و نردبان شهادت برای کسانی که مرد راه باشند آماده است./831/202/ب3

ارسال نظرات