۲۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷
کد خبر: ۲۹۶۸۸۷

برگزاری راهپیمایی 13 آبان در 42 نقطه استان چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری رسا ـ ریس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: مراسم حماسی استکبارستیزی امسال در روز 13 آبان، در 42 نقطه استان و در شهرکرد به صورت تظاهرات و تجمع در میدان 12 محرم به سمت میدان امامزادگان دوخاتون(س) برگزار می‌شود.
علي گرجي ، رييس شوراي تبليغات اسلامي چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی مراسم سیزده آبان در این استان، با اشاره به سه واقعه مهم شکل دهنده سیزدهم آبان ماه گفت: روح استکبارستیزی این روز سرنوشت‌ ساز باید تمام و کمال حفظ شود.

 


رییس شورای هماهنگی تبلیغاتاسلامی استان چهارمحال و بختیاری، برنامه‌ ریزی برای حضور همه اقشار جامعه در ویژه برنامه‌ های 13 آبان را ضروری خواند و افزود: برگزاری صبحگاه بصیرتی، زنگ نمادین استکبار ستیزی در مدارس، برگزاری جلسات ستاد مردمی در مرکز استان و مراکزشهرستان‌ ها و مسابقه ساخت آدمک‌ های شیطانی استکبار از برنامه‌های پیش ‌بینی شده این روز است.

 


این مقام مسؤول با اشاره به این که همایش‌ های بصیرتی امسال با شعار «چرا مرگ بر آمریکا؟» برنامه ‌ریزی شده است، خاطرنشان کرد: 13 نشست بصیرتی در 13 مسجد محوری استان با موضوع «بررسی استکبارستیزی از منظر امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی» در دستور کار قرار گرفته است.

 


به گفته گرجی، با تصویب اعضای اتاق فکر شورا، مراسم حماسی استکبارستیزی امسال در روز 13 آبان، در 42 نقطه استان و در شهرکرد به صورت تظاهرات و تجمع در میدان 12 محرم به سمت میدان امامزادگان دوخاتون(س) برگزار خواهد شد.

 


وی با تأکید بر این که 13 آبان باید به رسانه ‌ای برای تبیین چرا و چرایی شعار مرگ برآمریکا تبدیل و در این راستا به مردم اطلاع‌ رسانی شود، گفت: یک کار محتوایی و تبیینی و ریشه ‌ای قوی برای جامعه در این راستا مورد نیاز است.

 

ریس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با بیان این که عمق دشمنی آمریکا نسبت به ایران باید برای مردم بازگو شود و این از ضرورت های مراسم 13 آبان امسال است، افزود: نباید اجازه بدهیم برخی تفکرات غلط و اظهار نظرها درباره استکبار جهانی موجب دو قطبی شدن جامعه شود، چراکه دشمنی ‌ها هنوز برقرار است و نمی ‌توان جنایات استکبار را نادیده گرفت.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر این که آموزش و پرورش باید خوراک فکری مناسب برای تبیین اهداف و سیاست‌ های روز 13 آبان برای دانش ‌آموزان آماده کند، اظهار د اشت: صدا و سیما نیز باید در برنامه ‌های خود، به اصل استکبارستیزی توجه بیشتری داشته و کرسی ‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ ها در این راستا تقویت شود.

 


وی با اشاره به این که بر آن هستیم تا طرح آمریکا برای نفوذ و بازگشت به ایران را در برنامه های بصیرتی این روز به خوبی تبیین و مدیریت مقام عظمای ولایت در خنثی کردن این طرح را برای مردم بازگو کنیم، تصریح کرد: در روز 13 آبان امسال حرکت نمادین دانشجویان و طلاب و دانش ‌آموزان در مسیرهایی مشخص با پوشش رسانه ‌ای مناسب در نظر گرفته شده است؛ همچنین در یکی ازمیدان‌ های شهر المانی با مفهوم استکبارستیزی، به صورت دائمی یا موقت نصب می شود./9457/202/ب1

ارسال نظرات