۰۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۲۹۸۷۳۹
حجت الاسلام کیخا:

مبارزه با استکبار جزو مبانی اصلی انقلاب است/ لبخند و دست‌دادن دشمن ما را فریب ندهد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام کیخا با بیان این‌که بارزه با استکبار جزو مبانی اصلی انقلاب است، گفت: دشمنی با اسلام در سرشت آمریکا موج می‌زند قبل برجام و پس از آن فرقی ندارد و همواره در برابر ظالم می‌ایستیم.
حجت‌الاسلام کيخا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زاهدان، حجت الاسلام علی‌اکبر کیخا، امروز در خطبه‌های نماز جمعه زابل، گفت: در روزهای اخیر خبری منتشر شد که مردم منطقه را خوشحال کرد.

 

امام جمعه زابل ادامه داد: مردم عزیز دارالولایه سیستان نتیجه مطالبه‌گری خود را در خصوص منطقه آزاد دیدند و منطقه آزاد تجاری صنعتی سیستان به تصویب دولت رسید که این گامی بزرگ است.

 

وی بیان کرد: مردم حس مطالبه خود را فراموش نکردند و دولت صدای مداوم مطالبه‌گری مردم سیستان را شنید و نتیجه همدلی و همزبانی این شد که همگان شاهد آن هستند.

 

حجت الاسلام کیخا افزود: شایسته است که در وهله اول از رهبر مدیر، مدبر و شجاع خود تشکر و تقدیر کنیم توجه خاص ایشان به تنگه احد ایران اسلامی بارقه‌های امید را در دل‌ها روشن کرد به ویژه تأکید معظم له بر سفر معاون اول رییس جمهور به سیستان سبب شد که روند حل مشکلات تسریع شود همچنین از رییس جمهور، استاندار، فرماندار، نمایندگان مجلس، معتمدین و رسانه‌ها نیز باید تجلیل کرد.

 

وی با تأکید بر استفاده مردم سیستان از فرصت به دست آمده، عنوان کرد: امیدواریم با اجرایی شدن این طرح مهم شاهد شکوفایی منطقه باشیم فرزندان سیستان در هرجای کشور و جهان که هستند، باید از این موقعیت بهره ببرند و سرزمین آبا و اجداد خود را آباد کنند.

 

امام جمعه زابل به سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و ابراز داشت: چنین مقاومتی ادامه قیام عاشورا است ایستادگی فرزندان این مرز و بوم بر سر آرمان‌های انقلاب اسلامی به همگان ثابت شد و ما تحقق وعده‌های الهی را مشاهده کرده و می‌کنیم.


وی خاطرنشان کرد: نباید دشمنی‌های آمریکا را فراموش کرد لبخند و دست‌دادن دشمن ما را فریب ندهد دشمنی با اسلام در سرشت آمریکا موج می‌زند قبل برجام و پس از آن فرقی ندارد و همواره در برابر ظالم می‌ایستیم.


حجت الاسلام کیخا افزود: مبارزه با استکبار جزو مبانی اصلی انقلاب ماست آنان که در پی چپاول ملت‌ها هستند، به دنبال اختلاف‌افکنی و نفوذ هستند همگان باید این را بدانند که دشمن می‌خواهد سبک زندگی ما را غربی کند./831/202/ب2

ارسال نظرات