۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
کد خبر: ۳۰۵۱۷۰
نماینده ولی فقیه در لرستان تأکید کرد؛

فرمایشات رهبری راه گشای مشکلات منطقه/ پیاده روی اربعین نشانه تداوم راه امام حسین است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که فرمایشات رهبر معظم انقلاب در عرصه های گوناگون راه گشا و رمز موفقیت است، گفت: فرمایشات ایشان در منطقه و دنیا همواره راه گشای مشکلات است.
حجت الاسلام و المسلمين ميرعمادي ، نماينده ولي فقيه در لرستان و امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به دیدار رییس جمهور روسیه با رهبر معظم انقلاب گفت: این دیدار از اهمیت بین المللی فوق العاده ای برخوردار است.


وی با بیان این که هدیه نفیس و ارزشمند قرآن به رهبر معظم انقلاب معنای فراوانی دارد، افزود: این نشانه نفوذ و قدرت معنوی رهبر معظم انقلاب است.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان این که فرمایشات رهبر معظم انقلاب راه گشای مشکلات منطقه و جهان خواهد بود، عنوان داشت: پیوند ایران با روسیه در معاملات بین المللی تأثیر گذار است.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری سومین اجلاس سران صادر کننده گاز در ایران بیان کرد: این اجلاس تحول فشاری در برابر تحریم اقتصادی خواهد بود.


امام جمعه خرم آباد با اشاره به چهارشنبه 20 صفر و روز اربعین حسینی گفت: در این روز باید زیارت مخصوص سیدالشهدا تلاوت شود.


وی با بیان حدیثی از امام صادق(ع) در مورد پیاده روی اربعین حسینی یادآور شد: کسانی که پیاده به زیارت سیدالشهدا می روند، هر قدمی که برمی دارند، یک ثواب برای آنان نوشته می شود و یک گناه از آنان محو می شود.


حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی شرط زیارت را ایمان، اخلاص و عمل صالح دانست که باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.


وی با بیان این که پیاده روی اربعین نشان دهنده تداوم راه امام حسین(ع) است، افزود: پیاده روی اربعین نشان دهنده این است که اهداف سیدالشهدا را ادامه می دهیم و آرمان های امام حسین(ع) را عملی می کنیم.


پیاده روی اربعین نشانه اتحاد مسلمانان، ایستادگی در برابر ظلم و امنیت است
امام جمعه خرم آباد با بیان این که پیاده روی اربعین حسینی نشانه اتحاد مسلمانان، ایستادگی در برابر ظلم و امنیت است، افزود: این پیاده روی قدرت اسلام را در برابر اسلام آمریکایی و تکفیری به نمایش گذاشته است.


وی با اشاره به این که اسلام آمریکایی اسلام تجاوز و اسلام تکفیری نیز اسلام اسارت و خشونت است، خاطرنشان کرد: در مقابل اسلام ناب محمدی اسلام برادری، صلح و امنیت است.


نیروی دریای، نیرویی سیاسی، بین المللی و نظامی مقتدر در دنیا است
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه با اشاره 7 آذر روز نیروی دریایی گفت: حضور دلاورمردان 8 سال دفاع مقدس و دوران سازندگی در آب های آزاد و حفظ منافع ایران اسلامی سبب شده است امروز نیروی دریایی یک نیروی نیرویی سیاسی، بین المللی و نظامی مقتدر در دنیا باشد.


وی با اشاره به مناسب 10 آذر ماه جاری، روز مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با توجه به قانون گذاری و نظارت بر کار مدیران و مسؤولان از جایگاه ویژه ای برخوردار است.


مجلس شورای اسلامی باید در برابر نفوذ دشمن هوشیار باشد
امام جمعه خرم آباد با اشاره به نقشه دشمن از راه نفوذ به مجلس شورای اسلامی و حمایت از نیروهای غرب گرا برای ورود به مجلس تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی در برابر جلوگیری از نفوذ دشمن وظیفه سنگینی بر دوش دارد.


وی با بیان این که مجلس شورای اسلامی و انقلاب افراد انقلابی و ولایی را می خواهد، ادامه داد: مجلس افرادی همچون مدرس را می خواهد تا در برابر نفوذ دشمن و جریان نفوذی ایستادگی کنند./9459/201/ب1

ارسال نظرات