۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۳۰۵۷۴۱
مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد:

راهپیمایی اربعین پتکی بر سر دشمنان قسم خورده اسلام است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین گفت: راهپیمایی میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع) که استقلال و وحدت امت‌های مسلمان را نشان می‌دهد پتکی بر سر دشمنان قسم خورده اسلام است.
اربعين

حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، با اشاره به اهمیت راهپیمایی عظیم اربعین گفت: اربعین یادمان حماسه عظیمی است که اسلام را متحول کرده و سرود انسانهای آزاده است.

حجت الاسلام عدالتی شربیانی با بیان این‌که یاد و خاطره شهدای نینوا را زنده نگه داریم ابراز کرد: اربعین بیانگر ایثار و فداکاری در رکاب رهبری با عظمت است و هرگز محو نخواهد شد.

این مسؤول ابراز کرد: یکی از نشانه‌های مؤمن زیارت اربعین است و باید زیارت مخصوص امام حسین(ع) را قرائت کنیم و در صورت توان به زیارت اباعبدالله(ع) برویم.

وی با بیان این‌که در این 40 روز آسمان و زمین برای امام حسین(ع) می‌گریند تصریح کرد: تمام عالمین برای امام حسین(ع) عزادارند و از آرمانها و اهداف ایشان پشتیبانی می‌کنند.

اربعین روز تجدید میثاق با اختران تابناک است

حجت الاسلام عدالتی شربیانی اضافه کرد: اربعین از ملت، دین و کشور ما محافظت می‌کند این روز تجدید میثاق با اختران تابناک است که با خون خود از اسلام و ولایت حمایت کردند.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام سجاد(ع) قزوین خاطرنشان کرد: امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) با خواندن خطبه در شام سبب جاودانگی نام و یاد امام حسین(ع) شدند آنها شجاعانه در برابر دشمنان ایستادند و از اسلام و قرآن حمایت کردند.

این مسؤول بر پشتیبانی شیعیان از واقعه عاشورا تاکید کرد و گفت: راهپیمایی میلیونی زائران اباعبدالله الحسین(ع) که در آن استقلال و وحدت امت‌های مسلمان را نشان می‌دهد پتکی بر سر دشمنان قسم خورده اسلام است.

حجت الاسلام عدالتی شربیانی تصریح کرد: در اربعین شیعیان حسن نیت خود را نشان می‌دهند و باید از این فرصت استفاده کنند و ویژگی‌های اربعین را برای دیگران شرح دهند و با هوشیاری و فراگوشی به سخنان رهبر معظم انقلاب در مسیر امام حسین(ع) قدم بر می‌دارند.

وی در ادامه اظهار کرد: نباید اجازه دهیم گروهک‌ها وارد جامعه شوند و اهداف خود را پیاده کنند آنها می‌خواهند انحرافاتی را در اربعین وارد کنند و مسلمانان نباید اجازه چنین کاری را به آنها بدهند.

حجت الاسلام عدالتی شربیانی در پایان گفت: راهپمایی اربعین پیامدهایی مانند وحدت مسلمانان و اتحاد بین آنها را نشان می‌دهد، هدف امام حسین(ع) هم برقراری صلح و اتحاد بین همه اقشار جامعه بود./838/303/ب1

ارسال نظرات