۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۳۰۹۰۷۵
نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:

فتنه گران چشم به انتخابات پیش روی نظام دوخته اند/ دشمن به دنبال مخدوش کردن خبرگان رهبری است

خبرگزاری رسا ـ حجت ‌الاسلام والمسلمین نکونام گفت: متأسفانه شاهد هستیم که هنوز به زمان انتخابات نرسیده ‌ایم، همان‌هایی که در گذشته آغازگر فتنه بودند بحث تخریب و تقلب را پیش کشیده و به دنبال فتنه جدید هستند.
حجت الاسلام والمسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در نشست مردمی ستاد بزرگداشت حماسه 9 دی‌ماه در این استان که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، با تبریک نهم ربیع ‌الاول، سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان(عج) اظهار داشت: خدا از انسان جز حق‌گویی و حق‌مداری انتظار دیگری ندارد و دغدغه انسان باید این باشد که روی مرز حق حرکت کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با اشاره به خصوصیات انسان ‌های محکم، گفت: دل و وجود این افراد از حق مملو شده و باکی از کشورهای مستکبری چون آمریکا و کشورهای اروپایی ندارند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که فتنه سال 88 نمونه ‌ای از یک پرده باطل بود که در جامعه خودنمایی کرد، ابراز داشت: به یقین این فتنه نه نخستین، نه آخرین و نه فتنه‌ای بود که قبلا یا در آینده از آن پیچیده ‌تر وجود داشته باشد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری افزود: دلیل این که از فتنه سال 88 گفته می‌شود نه به این خاطر است که موضوع مهم و تأثیرگذاری بوده باشد بلکه به این دلیل است که عبرتی شود و بتوان به جامعه متذکر شد که این فتنه ‌ها وجود خواهند داشت، پس باید بسیار هوشیار باشیم.

 

این مقام مسؤول با اشاره به ابعاد فتنه 88 تصریح کرد: یکی از این ابعاد قبل از انتخابات شکل گرفت مثل همین انتخاباتی که پیش رو داریم و عده‌ای چون گذشته شروع به بهانه ‌جویی و گفتن بعضی حرف‌ ها کرده‌اند که در جامعه وهم و تزلزل ایجاد کنند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به هفتم اسفندماه و زمان انتخابات اشاره و خاطرنشان کرد: متأسفانه شاهد هستیم که هنوز به زمان انتخابات نرسیده ‌ایم، همان‌هایی که در گذشته آغازگر فتنه بودند بحث تخریب و تقلب را پیش کشیده‌اند و به دنبال فتنه جدید هستند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: بعد از انتخابات سال 88 در حالی که هنوز آراء شمارش و برنده انتخابات مشخص نشده بود، خودشان را پیروز معرفی کردند و فتنه از اینجا شروع شد و بعد هم به تظاهرات ‌های خیابانی، بی ‌قانونی، بی ‌انصافی و بی‌منطقی کشیده شد.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: در انتخابات امسال هم باید خودمان را برای این مسائل آماده کنیم اما به شکل و نوع دیگری و بدانیم که فتنه تمام شدنی نیست.

 

نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری تأکید کرد: الان که قبل از انتخابات است، مسؤولیت‌مان سنگین‌تر است چراکه فتنه و فتنه‌گران همچنان هستند؛ پس این ما هستیم که با حق‌مداری و ایستادگی‌مان به مقابله با آن‌ها بپردازیم.

 

این مقام مسؤول با بیان این نکته که به یقین مجلس شورای اسلامی حساسیت ‌های خودش را دارد، افزود: اگر در این مجلس آدم‌ های سست ‌عنصر و توخالی راه یابند دست ‌نشانده غرب خواهند بود و مصوبات و قانون‌گذاری‌شان به سمت منافع آن‌ ها سوق داده خواهد شد.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که حساسیت مجلس خبرگان رهبری به مراتب از مجلس شورای اسلامی مهم‌تر خواهد بود، گفت: مجلس خبرگان رهبری ستون اصلی خیمه انقلاب است و این خبرگان کسی را که نگه‌ دارنده انقلاب اسلامی ایران است، انتخاب می‌کنند.

 

امام جمعه شهرکرد خاطرنشان کرد: اگر خبرگان رهبری مخدوش شود و آدم‌های مسامحه ‌گر در این مجلس راه پیدا کنند سبب مخدوش شدن ستون اصلی انقلاب یعنی رهبری می ‌شوند و این یک خطر جدی است.

 

وی در پایان با بیان این که جمهوریتی که خدا می‌ خواهد آن است که دست در دست ولایت فقیه باشد، خاطرنشان کرد: درسی که از 9 دی‌ماه، قبل از آن و حوادث مربوط به آن می ‌توان گرفت این است که با بصیرت و آگاهی نگذاریم دوباره اتفاقاتی از این دست پیش بیایند./9457/202/ب1

ارسال نظرات