۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
کد خبر: ۳۱۲۷۸۰
عضور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

مهم ترین هدف دشمنان نظام اسلامی کاستن قدرت و نفوذ کلام رهبری در جامعه است

خبرگزاری رسا ـ عضور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مهم ترین هدف دشمنان نظام اسلامی را کاستن قدرت و نفوذ کلام رهبری در جامعه بیان کرد و گفت: مهم ترین راهبرد انقلاب در مواجهه با نلاش های بی وقفه دشمنان تأکید بر ترویج و درونی سازی مؤلفه های دینی است.
حجت الاسلام والمسلمين علي رضا اسلاميان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا اسلامیان، نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، شامگاه دوشنبه، 5 بهمن ماه، در دیدار با امام جمعه شهرستان بن، مهم ترین هدف دشمنان نظام اسلامی را کاستن قدرت و نفوذ کلام رهبری در جامعه بیان کرد.

 

وی دوام استقلال و جمهوریت نظام را پس از ارتحال بنیانگذار کبیر انقلاب مرهون درایت و بصیرت رهبری دانست و گفت: در طول سال های پس از انقلاب این تدبیر و بصیرت و آینده نگری رهبر معظم انقلاب بود که کشتی طوفان زده انقلاب را از حادثه های سهمگین پیش آمده به سلامت عبور داده و به ساحل امن و اقتدار امروزی رسانده است.

 

عضو مجمع مشورتی و فقهی شورای نگهبان با اشاره به نقشه های پیچیده جبهه معارض انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: مهم ترین راهبرد انقلاب در مواجهه با نلاش های بی وقفه دشمنان تأکید بر ترویج و درونی سازی مؤلفه های دینی است.

 

عضور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم اضافه کرد: در طول این سال ها پرچم نشر و احیای اصول برآمده از مکتب تشیع به دست ولی فقیه برافراشته بوده است و پیروزی انقلاب در میدان های مختلف علمی، فرهنگی و نظامی مرهون تدبیر و بصیرت والای رهبر فرزانه انقلاب است که همه باید قدردان آن باشند.

 

این مقام مسؤول با تأکید بر این که بی شک توفیقات ناشی از بیداری ملت های منطقه متأثر از هوشمندی و درایت رهبر معظم انقلاب بوده است، به تشریح پروژه نفوذ در سخنان رهبری پرداخت و اظهار داشت: آحاد ملت شریف ایران خصوصا نسل جوان باید با کسب بصیرت و هوشمندی در مسیر ارتقا معرفت دینی خود قدم بگذارند و این یک اصل است.

 

حجت الاسلام والمسلمین اسلامیان در ادامه این نشست صمیمی که با حضور جمع کثیری از مردم در دفتر امام جمعه شهرستان بن صورت گرفت، به سؤالات مطرح شده پاسخ داد و نسبت به خطر خط نفوذ و لزوم آگاهی و هوشیاری جامعه ایمانی نسبت به خنثی سازی این جریان تأکید کرد.

 

در پایان این دیدار نیز جمعی از حاضران به سابقه درخشان مردم این بخش در پاسداری از انقلاب اسلامی اشاره و بر آمادگی خود برای حضور به هنگام در صحنه های مختلف تأکید کردند./9457/202/ب2

ارسال نظرات