۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۹
کد خبر: ۳۱۳۵۵۶
امام جمعه شهرستان آران و بیدگل:

نتیجه تشتت و اختلاف نظر اصولگرایان شکست خواهد بود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با تأکید بر حفظ وحدت در بین اصولگرایان، گفت: برای پیروزی باید سلایق و دیدگاه ها به یکدیگر نزدیک شود، چرا که نتیجه تشتت و اختلاف نظر اصولگرایان شکست خواهد بود.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد موسوي

حجت الاسلام سید محمد موسوی، امام جمعه شهرستان آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، با اشاره به این که شورای اصولگرایان کاشان با جلسات متعدد به این نتیجه رسیدند تا یک نفر را از بین همه اصولگریان به عنوان کاندیدا معرفی کنند، گفت: نظر تعدادی از اصولگرایان کاشان کاندیدای دیگری بود، اما در نهایت یک نفر  با 16 رأی به عنوان کاندیدای منتخب شورای اصولگرایان شهرستان کاشان انتخاب و معرفی شد.

 

وی افزود: شورای اصولگرایان آران و بیدگل به این جمع بندی رسیده اند که موضعی را له یا علیه فردی اتخاذ نکنند، چرا که آنها معتقدند افرادی که از سوی شورای نگهبان تأیید شوند، همه مورد قبول نظام هستند و برخی نیز دارای امتیازاتی هستند، از این رو آنها رسما از شخص خاصی حمایت نخواهند کرد.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر محترم بودن شورای اصولگرایی کاشان، گفت: امیدواریم آنچه خیر و صلاح منطقه است مقدر شود.

 

امام جمعه شهرستان آران و بیدگل با بیان این که همواره سیاست بنده در انتخابات عدم موضع له یا علیه اشخاص بوده است، گفت: به آقایان گفته ام که تشخیص با خودتان و دفتر ستاد نماز جمعه آران و بیدگل له یا علیه کاندیدایی موضع نخواهد گرفت.

 

وی با اشاره به این که اصولگرایان در زمان کنونی به عنوان اولویت کاری خود باید وحدت را مدنظر قرار دهند، گفت: نتیجه تشتت و اختلاف نظر اصولگرایان شکست خواهد بود.

 

به گفته وی، اگر اصولگرایان خواهان به نتیجه رسیدن هستند، باید نظرات، دیدگاه ها و سلایق را به یکدیگر نزدیک کنند.

 

حجت الاسلام موسوی با تأکید بر اتکا به اصول، گفت: اصل اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی، اعتقاد به ولایت فقیه، پیروی از رهبر معظم انقلاب و دفاع از آرمان های امام و شهدا باید مدنظر اصولگرایان قرار گیرد و بر اساس آن خط مشی را در وحدت و همگرایی قرار دهند تا به نتیجه مطلوب برسند./1307/302/ب1

ارسال نظرات