۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۳۱۳۶۲۷
حماس:

مقاومت آماده پاسخ گویی به هرگونه تجاوز دشمن به نوار غزه است

خبرگزاری رسا ـ جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" از آمادگی کامل مقاومت در نوار غزه برای پاسخ گویی به هرگونه تجاوز و جنایت تازه دشمن صهیونیستی علیه این باریکه خبر داد.
زهار

 

به گزارش خبرگزاری رسا، محمود زهار عضو دفتر سیاسی جنبش حماس در اظهاراتی ضمن اشاره به اینکه جنبش متبوعش قاطعانه هرگونه تجاوز دشمن صهیونیستی علیه باریکه غزه را پاسخ خواهد داد، تصریح کرد که حماس تمایلی به جنگی دیگر با دشمن ندارد اما در صورت حمله مجدد این رژیم به غزه، ساکت ننشسته و قاطعانه این تجاوز را پاسخ می دهد.

 

محمود زهار خاطر نشان کرد که مقاومت از گزینه ها و خواسته های ملت خود دفاع می کند و هرگز به هیچ طرفی تجاوز نکرده است بلکه تاکنون صرفا از ملت خود در برابر تجاوز و حملات دشمن دفاع کرده است.

 

زهار اظهار داشت که مقاومت روز به روز توان خود را افزایش می دهد تا بتواند از ملت خود در برابر اشغالگران دفاع کند و کاروان شهدا نیز لحظه ای متوقف نخواهد شد.

 

وی اشاره کرد که شهادت هر روزه فلسطینیان بیانگر پاکی راه مقاومت است که تا آزاد سازی این سرزمین ادامه خواهد داشت کاملا بر عکس برنامه های خائنان به این ملت که قضیه فلسطین را به سمت نابودی سوق می دهند.

 

این عضو دفتر سیاسی حماس تاکید کرد که مشارکت ده ها هزار نفر از فلسطینیان در تشییع پیکر پاک شهدای انتفاضه بهترین پاسخ به طرف هایی است که به مذاکرات بی نتیجه سازش با دشمن صهیونیستی دل خوش کرده اند.

 

از سوی دیگر، خلیل حیه عضو دفتر سیاسی حماس نیز اظهار داشت که مقاومت فلسطین امروز برای دفاع از ملت خود در اوج آمادگی قرار دارد.

 

حیه در جریان تشییع 7 مجاهد گردان های قسام که بر اثر فروریختن یکی از تونل های مقاومت در غزه به شهادت رسیدند، تصریح کرد که مقاومت کاملا آماده مقابله با هرگونه تجاوز جدید دشمن علیه غزه است.

 

وی اشاره کرد که مبارزان مقاومت از توان بالایی برخوردارند و آماده هستند تا راه برادران شهید خود را ادامه داده و پروژه مقاومت را به پیش ببرند.

 

خلیل حیه تصریح کرد که مقاومت همچنان به توسعه ابزارها و امکانات خود ادامه می دهد و هیچ طرف و قدرتی نمی تواند سد راه آن شود.

 

حیه اظهار داشت که جنگ تونل ها دشمن صهیونیستی و سازمان های امنیتی آن را رسوا کرده و در جنگ 51 روزه شکست سنگینی را بر آن ها تحمیل کرد. وی تصریح کرد که مقاومت در جنگ های آتی ضرباتی سنگین تر و کاری تر به دشمن وارد خواهد کرد.

 

وی عنوان کرد که تمرینات و اموزش های جهادی مقاومت در غزه در چارچوب آماده سازی خود برای پاسخ گویی به هرگونه تجاوز دشمن صورت می گیرد و این حق مسلم مقاومت است تا بتواند از ملت خود در برابر اشغالگران دفاع کند.

 

لازم به ذکر است که ده ها هزار نفر از ساکنان نوار غزه روز جمعه در تشییع پیکر پاک 7 شهید گردان های قسام که دیروز بر اثر فروریختن یکی از تونل های مقاومت در غزه به شهادت رسیدند مشارکت داشتند./982/ب102/د

ارسال نظرات