۱۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۴
کد خبر: ۳۱۳۹۲۸
مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اجرای 800 ویژه برنامه فرهنگی در استان چهارمحال و بختیاری همزمان با ایام الله دهه فجر

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری از برگزاری 800 ویژه برنامه فرهنگی شاخص روستایی و عشایری در سراسر این استان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد.
دهه فجر

حجت ‌الاسلام ابراهیم دهقان، مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، با تبریک فرارسیدن ایام الله دهه فجر و با بیان این که در دهه فجر اسلام تولدی دوباره یافت، خاطرنشان کرد: در این ایام مسیر تاریخ معاصر در ایران تغییر کرد و حکومت 2500 ساله شاهنشاهی ریشه کن شد.


وی در ادامه با بیان این که ایام دهه فجر فرصتی مناسب برای بازخوانی تاریخ انقلاب است، اظهار داشت: باید از زبان سخنرانان و افرادی که تاریخ انقلاب اسلامی را تجربه کرده اند، آرمان ها و اهداف امام راحل و انقلاب اسلامی مطرح شود.


حجت الاسلام دهقان تبیین اهداف و آرمان های انقلاب بین مردم به ویژه نسل جوان را امری مؤثر در راستای پی بردن جوانان به عظمت و عمق انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بازخوانی اهداف و آرمان های انقلاب بین جوان برای آگاه سازی آنان از دسیسه های دشمن و پی بردن به حقیقت انقلاب امری مهم و ضروری است.

 

وی از برگزاری 800 ویژه برنامه فرهنگی شاخص روستایی و عشایری در سراسر این استان همزمان با دهه فجر امسال خبر داد و با بیان برخی از برنامه‌های شاخص عشایری و روستای اظهار داشت: در روستای آوارگان و امام قیس شهرستان بروجن علاوه بر افتتاح پروژه‌های مختلف عمرانی جشن بزرگ انقلاب در روز 14 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: روز 19 بهمن‌ماه یکی از روزهای بزرگ ملی است که مردم بختیاری برای تجدید بیعت به حضور امام خمینی(ره) رفتند و به مناسبت گرامیداشت این روز بزرگ در 19 بهمن‌ماه جاری در بازفت از شهرستان کوهرنگ جشن عشایری برپا می‌شود.

 

این مقام مسؤول خاطرنشان کرد: در روز 20 بهمن‌ ماه نیز در روستای کران از شهرستان فارسان جشن شاخص روستایی برگزار و در روز 21 بهمن‌ماه جاری نیز در یکی از روستاهای شهرستان لردگان جشن شاخص روستایی و عشایری برگزار می‌شود.

 

وی از برگزاری مسابقه قرآن با حضور 65 نفر از خواهران و برادران روستایی خبر داد و گفت: 25 مسابقه روستایی و عشایری در بخش‌های قرائت، مفاهیم و حفظ قرآن در دهه فجر امسال در روستاهای سراسر این استان برگزار می‌شود.

 

مسؤول نمایندگی ولی ‌فقیه در جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، پنج نفر از شرکت‌کنندگان در این مسابقات به مسابقات کشوری راه پیدا می‌کنند.

 

حجت الاسلام دهقان تصریح کرد: به صدا در آوردن گلبانگ انقلاب، مسابقه نامه به امام و شهدا، پخش فیلم‌های انقلاب و همایش معتمدین  و طوایف مختلف عشایر از جمله برنامه‌های اجرایی در دهه مبارک فجر در روستاهای سراسر چهارمحال و بختیاری هستند.9457/302/ب3

 

ارسال نظرات