۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۳
کد خبر: ۳۱۶۹۹۰
حجت‌الاسلام نیک نژاد:

مبلغان در منابر خود، شور انتخاباتی ایجاد کنند

خبرگزاری رسا ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران با بیان اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات اسفند، از شبکه تبلیغی خواست تا در مجالس و منابر خود،‌شور انتخاباتی ایجاد کنند.
حجت‌الاسلام نصير نيک نژاد

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام نیک نژاد ‌به دو عید مهم در بهمن و اسفند ماه جاری،‌ اشاره و تصریح کرد: بحمدالله عید یوم الله 22 بهمن با برنامه ریزی و هماهنگی دستگاه های اجرایی و حضور گسترده ملت شریف و ولایتمدار ایران اسلامی، شبکه تبلیغی، تشکل های مردم نهاد مانند مساجد، حسینیه ها، هیئات مذهبی و مؤسسات قرآنی با شکوه و عظمت هرچه تمام تر برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام نیک نژاد، افزود: حضور آحاد جامعه در جشن های آغاز سی و هشتمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، علیرغم انتظار برخی دشمنان و معاندان، توانست وحدت، همدلی و انسجام ملت و دولت را در سایه هدایت ها و روشنگری های مقام معظم رهبری نشان دهد.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی تهران، با اشاره به ثبت نام 4 هزار مبلغ و مبلغه در سامانه سجام و فعالیت تبلیغی، فرهنگی و مشاوره دینی توسط 158 روحانی مستقر در روستاها و شهرک های اطراف استان، خواستار تبیین اهمیت و جایگاه انتخابات در کشور، نقش مردم در تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات اسفند ماه و خلق حماسه ای دیگر در تاریخ پرافتخار ایران اسلامی شد.

 

نیک نژاد، با استناد به فرمایش رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) که فرمود« همه، حتی کسانی که نظام و رهبری را قبول ندارند، در انتخابات شرکت کنند» تأکید کرد: مبلغین و مبلغات با نفوذ کلام و تأثیر گذاری بر مخاطب می توانند آحاد جامعه اعم از پیر و جوان، زن و مرد به خصوص رأی اولی ها را به حضور پرشور در پای صندوق های رأی تشویق و ترغیب کنند.

 

وی افزود: گرچه در طول 38 سال پس از پیروزی انقلاب مردم همواره پشتیبان رهبری هستند و هرگز رهنمودهای امام(ره) و رهبری را فراموش نمی کنند، شبکه تبلیغی اعم از روحانیون، ائمه جماعات، مبلغات، مداحان و مربیان قرآنی باید این فریضه را سرلوحه کار خود قرار دهند و مردم و گروه های هدف خود را بدون هیچگونه طرفداری از حزب یا اشخاص به شرکت فعال در انتخابات دعوت کنند تا مردم بر اساس معیارها، الگوها، مطالعات و بررسی انتخاب اصلح، برترین ها را برگزینند.

 

حجت‌الاسلام نصیر نیک نژاد، در پایان خاطرنشان کرد: ان‌شاالله هفتم اسفند جاری که دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار می‌شود، شاهد حضور چشمگیر و پررنگ مردم در صحنه سیاسی اجتماعی ملت ایران اسلامی خواهیم بود./1325/د102/ی

 

منبع:روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی

ارسال نظرات