۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶
کد خبر: ۳۱۸۰۱۹
در المپیاد ورزشی حوزه علمیه قم؛

16 نفر از طلاب کوهنورد قمی برای صعود به قله برف انبار به رقابت پرداختند

خبرگزاری رسا ـ مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان گفت: المپیاد ورزشی که اداره سلامت بدنی مرکز مدیریت حوز های علمیه قم به مناسبت دهه فجر برگزار کرده بود، در رشته کوهنوردی به پایان رسید.
کوهنوردي طلاب

عمار ابراهیمی، مسؤول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از صعود طلاب حوزه علمیه قم به قله برف انبار خبر داد و گفت: المپیاد کوهنوردی طلاب و روحانیون حوزه علمیه قم در هفته گذشته برگزار شد.

 

وی درباره این المپیاد توضیح داد: به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی المپیاد ورزشی از سوی اداره سلامت بدنی مرکز مدیریت حوزه علمیه قم برگزار شده بود، که مسابقه کوهنوردی آن در روز پنجشنبه 29 بهمن ماه انجام شد.

 

مسؤول روابط عمومی عالیان ابراز کرد: در این المپیاد حدود 40 طلبه نام نویسی کردند که در نهایت 16 نفر به رقابت با یکدیگر پرداختند.

 

ابراهیمی اظهار داشت: افراد شرکت‌کننده در این المپیاد ورزشی از ساعت 5:30 دقیقه صبح از قم حرکت کرده و پس از اقامه نماز جماعت در شهرک پردیسان قم، به طرف قله برف انبار حرکت کردند.

 

وی ادامه داد: در ساعت 7:30 مسابقه آغاز شد و مسیر مسابقه از ابتدای جاده خاکی مواصلاتی تا قله، با همکاری کادر فنی به طول پنج کیلومتر پرچم گذاری شده بود.

 

مسؤول روابط عمومی مؤسسه عالیان افزود: سید مسعود فاطمی نسب به عنوان نفر اول، ساعت 9 صبح به قله صعود کرد و پس از آن نیز به ترتیب، سید رجب فاطمی نسب با یک دقیقه اختلاف و حبیب‌الله الله زاده با دو دقیقه اختلاف موفق به فتح قله شدند.

 

گفتنی است، المپیاد ورزشی حوزه های علمیه قم در رشته کوهنوردی با همکاری کادر اجرایی مؤسسه فرهنگی ورزشی عالیان برگزار شد./840/302/ب2

ارسال نظرات