۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۲
کد خبر: ۳۱۸۵۴۹
حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین نکونام:

بی توجهی و بی بصیرتی برخی از خواص مهم‌ترین مشکل امروز کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی ‌فقیه در چهارمحال و بختیاری مشکل بزرگ امروز کشور را بی توجهی و بی بصیرتی برخی از خواص دانست و گفت: مردم از اعماق وجود می خواهند که عدالت در کشور برقرار باشد و بیت المال مسلمین و امکانات درون کشور به درستی و با نگاه ویژه در مناطق محروم، تقسیم شود.
نشست امام جمعه شهرکرد با مردم شهرستان لردگان حجت الاسلام والمسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام ‌والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، امشب در جمع مردم شهر لردگان، دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم و بزرگ خواند و بر حضور همگانی و پرنشاط مردم در انتخابات تأکید کرد و گفت: حضور پرشور و همگانی مردم در انتخابات پیش رو، عزت بخشیدن به نظام و خضوع و سجده شکر به درگاه خدای متعال به جا آوردن است.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: امروز تمام دعواهای عالم هم بر سَر این است که دشمن و شیاطین نمی خواهند که ما در برابر خدا خضوع کنیم و سر تعظیم به سوی او فرود آوردیم درحالی که طبق وعده های الهی، هر کس در این دعوا در لشگر خدای متعال قرار گیرد رستگار و سعادتمند است اما هرکس که در اردوگاه شیطان و شیطان صفتان باشد، خسارت و ضرری جبران ناپذیر متحمل شده است.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر این که اگر انقلاب اسلامی نیز راه و هدفی غیر از خدا داشته باشد، سرسوزنی ارزش نخواهد داشت، خاطرنشان کرد: اگر نظام و انقلابی اسلامی در جهت پرستش و ستایش خدای متعال نباشد، هیچ گونه ارزش و جایگاهی ندارد.

 

امام جمعه شهرکرد ابراز داشت: آن چه که برای انقلاب اسلامی ارزشمند و مایه عزت و رستگاری است، بنده خدا شدن، رنگ خدایی گرفتن، پشت‌پا زدن به همه نفسانیات و پوچ گرایی‌ها و در اردوگاه اهل بیت عصمت و طهارت(ع) قرار گفتن است و هر آن چه غیر از این هم به یقین نابود شدنی است.

 

این مقام مسؤول، شناخت، گره خوردن و مأنوس شدن با خدا را هدف اصلی از خلقت انسان دانست و تأکید کرد: اعتقاد و باور عمیق قلبی ما آن است که اگر ما با این‌ها انوار الهی مأنوس شدیم، پیروز هستیم و به بهترین درجات خواهیم رسید؛ اما اگر از این ها فاصله گرفتیم، به یقین شکست خورده و ضرر کرده‌ایم.

 

وی دل سپردگان به بیگانه و غرب را افرادی بدبخت و ضعیف خواند و تصریح کرد: آدم های ضعیفی که در داخل کشور، پرچم خدا و اسلام را رها کرده‌اند و به جنایت کاران و مستکبران قدر و بی‌شرمی همچون آمریکا و هم‌پیمانان آن ها دل خوش کرده اند و در سایه رابطه با آن ها به دنبال پیشرفت هستند، بدانند بدبخت هستند و راه را اشتباهی می روند.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اظهار داشت: ملت ایران و انقلاب اسلامی نصرت خدای متعال، پیغمبر(ص)، اهل بیت(ع)، ولایت فقیه و قرآن را در همه لحظات و مواقعی که هیچ کس فکر آن را نمی‌کند با خود به همراه دارد و لحظه‌ای مرعوب و تسلیم دشمن نخواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به غفلت و بی توجهی برخی از خواص نسبت به نصرت ها و امدادهای الهی تصریح کرد: متأسفانه برخی ها در داخل چشمان خود را بر حقایق بسته‌اند و نمی‌خواهند نصرت الهی و واقعیت های انقلاب اسلامی را ببینند و نورانیت عالم هستی را درک کنند به همین دلیل در اردوگاه شیطان و دشمن قرار می گیرند و هم برای خودشان و هم برای نظام و انقلاب مشکل ساز می شوند.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر این که عزت و ابهت ملت ایران در سایه خرید چند هواپیما به دست نمی آید، خاطرنشان کرد: به جای آن که پول بیت المال را در جهت رفع محرومیت و آبادانی کشور هزینه و تولید و آبادانی در کشور ایجاد کنند، دل به پول‌های آمریکا و خرید کالاهای آن طرف مرزی خوش کردند و خیال می کنند اگر هواپیما به کشور وارد شود مردم ما به اوج عزت و اقتدار می‌رسند.

 

امام جمعه شهرکرد با طرح این سؤال که آیا انتظار و توقع مردم از مسؤولان خرید هواپیما است؟ گفت: مردم از اعماق وجود می خواهند که عدالت در کشور برقرار باشد و بیت المال مسلمین و امکانات درون کشور به درستی و با نگاه ویژه در مناطق محروم، تقسیم شود.

 

حجت الاسلام والمسلمین نکونام، مشکل بزرگ امروز کشور را بی توجهی و بی بصیرتی برخی از خواص دانست و تصریح کرد: متأسفانه برخی‌ها در درون نسبت به این مسائل غافل هستند و هر چه قدر هم دلسوزان نظام به آن ها هشدار و نهیب می زنند اما باز آن ها کار خودشان می کنند و مسیر خودشان را می روند.

 

رییس استانی حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: امروز یکی از مشکلات کشور ما این است که برخی ها به دلیل ترس، وادادگی و دل سپردگی به غرب و فضای رعب و وحشتی که دشمن برایشان ایجاد کرده، از گفتن حقایق و واقعیت های انقلاب خودداری می کنند و با ظاهر سازی های غلط، جامعه را فریب می دهند.

 

این مقام مسؤول در همین زمینه به ظاهر سازی و فریب کاری برخی از نامزدهای انتخاباتی برای جلب آراء مردمی اشاره و تصریح کرد: متأسفانه برخی از نامزدهای انتخاباتی برای رأی آوردن خودشان، از جایگاه و سخنان رهبر فرزانه انقلاب در جهت اهداف و منافع خودشان سوء استفاده می‌کنند در حالی که این گونه کارها خلاف نظر و خواست رهبری است و ایشان به شدت با این گونه تبلیغات و ظاهرسازی ها مخالف هستند.

 

وی تأکید کرد: امروز روز ملاحظه کاری، کنار نشستن و نگفتن حقایق و واقعیت‌های انقلاب نیست و اگر اینجانب روستا به روستا و شهر به‌ شهر سفر می کنم و در میان مردم حضور پیدا می کنم برای همین است که می خواهم به مردم بگویم شما نعمت خدای متعال، امام عصر(عج) و ولی فقیه را در اختیار دارید و باید روحیه استقلال، آزادگی، حریت و سست نشدن در برابر دشمن، در شما زنده و پویا باشد./9457/202/ب2

ارسال نظرات