۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۱
کد خبر: ۳۱۹۷۵۹
منتخب مردم کاشان در مجلس دهم:

حضور پرشور مردم در انتخابات یک «نه» بزرگ به استکبار جهانی بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم با تجلیل از حضور پرشکوه مردم در انتخابات، گفت: مردم ایران اسلامی با حضور در انتخابات هفت اسفند امسال و خلق حماسه بزرگ دیگر چشم دشمن را کور کردند و یک ‹‹نه›› بزرگ به استکبار جهانی و آمریکا و اسرائیل بود.
سيد جواد ساداتي نژاد همايش وحدت در مصلي بقيه الله الاعظم كاشان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، سید جواد ساداتی نژاد نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم، سه شنبه شب در همایش بزرگ وحدت ‹‹شکرانه فاطمی›› در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان با تقدیر از حضور گسترده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در انتخابات امسال، گفت: مردم این دو شهرستان با حضور گسترده خود در انتخابات هفت اسفند امسال، برگ زرین دیگری را بر افتخارات این منطقه افزودند.

 

ساداتی نژاد با تقدیر از اعتماد مردم این دو شهرستان به وی، گفت: اینجانب خود را خادم همه مردم منطقه و همه کسانی که رای به صندوق ریختند و به هر نماینده ای که رای دادند، می دانم.  

 

وی با تأکید بر این همه ما باید در مسیر وحدت حرکت کنیم، ابراز کرد: من امروز درخدمت همه آحاد مردم زن و مرد و کوچک و بزرگ هستم و افتخار می کنم که مدال خادمی شما مردم بزرگ را به گردن دارم.  

 

ساداتی نژاد با اشاره به این که عرصه انتخابات تمام شد و عرصه کار و تلاش برای پیشرفت منطقه و رفع محرومیت آغاز می شود، گفت: برای من همه مردم در این مسیر برابر هستند و تفاوتی بین سلایق مختلف برای نقش آفرینی در این عرصه مشترک ندارم.  

 

امروز فصل همدلی و همزبانی و رفاقت است

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم همچنین با بیان این که انتخابات و صحنه رقابت تمام شد اما راهی طولانی در پیش رو است، گفت: امروز فصل همدلی و همزبانی و رفاقت است و بنده حقیر امروز نماینده تک تک مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل هستم که مرا را مورد لطف خود قرار دادند.

 

ساداتی نژاد اظهار داشت: تفاوتی نمی کند که هر شخصی در این فرآیند به چه کسی رای داده است بنده خود را خادم تمام مردان و زنان در منطقه کاشان و آران و بیدگل می دانم و تلاش خواهم کرد تا با هم بتوانیم آینده مطلوب تری را برای خودمان و فرزندانمان بسازیم.

 

قدرت امروز زائیده وحدت و انجسام است

وی افزود: امروز کاشان و آران و بیدگل نیازمند وحدت و انسجام است معجون و معجزه اصلی که امروز منطقه ما به آن نیازمند است سلاح وحدت و همدلی می‌باشد چرا که قدرت امروز زائیده وحدت و انجسام است.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم، یادآور شد: همانگونه که در تبلیغات انتخابات گفته شد برنامه های خود را در سطح منطقه در سه بخش و با کمک و پشتیبانی شما مردم کاشان و آران و بیدگل به پیش خواهیم برد.

 

احیای سرمایه فرهنگی سبک زندگی دارالمومنین بزرگ ترین خاکریز فرهنگی است

ساداتی نژاد از حوزه فرهنگی به عنوان نخستین حوزه نام برد و با اشاره به این که سرمایه ما در منطقه کاشان و آران و بیدگل سرمایه فرهنگی است، گفت: احیای ظرفیت بی نظیر دارالمومنین و حمایت از نهادهای مردمی فرهنگی و احیای سرمایه فرهنگی سبک زندگی دارالمومنین در این منطقه بزرگ ترین خاکریز فرهنگی است که باید مورد حمایت قرار بگیرد.

 

وی تأکید کرد: باید همه با هم تلاش کنیم تا در حوزه فرهنگی با احیای دارالمومنین روزگار بهتری را در حوزه فرهنگ و سبک و رفتار زندگی آحاد مردم ساماندهی کنیم.

 

حرکت به سمت انسجام کاشان و آران و بیدگل براساس نقشه راه رهبری

ساداتی نژاد در ادامه از حوزه اجتماعی به عنوان دومین حوزه مورد توجه خود نام برد و تأکید کرد: در حوزه اجتماعی حرکت به سمت انسجام منطقه کاشان و آران و بیدگل را براساس نقشه راه رهبری و آنچه را که معظم له 14 سال قبل در سفر خود به کاشان به عنوان چراغ راه و ارمغان سفر پربرکت خود برای مردم این منطقه آورد اما متأسفانه تا به امروز برزمین مانده است به پیش خواهیم برد.

 

وی افزود: این نقشه راه چیزی جز انسجام منطقه کاشان بزرگ نیست و این نیاز به همت جمعی دارد، بنابراین برای تحقق آرمان مردم منطقه که ارتقای جایگاه آن در سطح کشور است راهی به غیر از اجرایی شدن نقشه راه ترسیم شده از سوی رهبر معظم انقلاب نیست و باید با تلاش خود به طرف تحقق این آرمان حرکت کنیم.  

 

تأکید بر رویکرد اقتصاد مقاومتی در حوزه اقتصاد کاشان و آران بیدگل

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم همچنین از حوزه اقتصاد به عنوان سومین برنامه خود نام برد و با تأکید بر رویکرد بر اقتصاد مقاومتی، یاد آور شد: رویکرد اقتصاد مقاومتی بر اساس برنامه ای مدون و و منظم که برآمده از نخبگان و فرهیختگان منطقه است تلاش خواهد شد تا ظرفیت های خاموش این منطقه را روشن کنیم و حوزه اشتغال تحصیلکردگان که عمده ترین چالش امروز منطقه کاشان بزرگ است بتوانیم شرایط جدیدی را محقق کنیم.

 

ساداتی نژاد، لازمه این اتفاق را تغییر رویکرد و ترکیب اقتصاد منطقه کاشان و آران و بیدگل دانست و افزود: تحقق این امر به غیر از نگاه مشترک در بین جامعه صنعتگران و اقتصاددانان و نخبگان منطقه کاشان و آران و بیدگل هیچ راه دیگری وجود ندارد.  

 

وی، تحقق این امر را نیازمند همدلی و همکاری همه آحاد مردم  دانست و افزود: من خود را ملزم می دانم از ظرفیت نخبگان این منطقه که فرزندان ما و از بهترین مدیران و برجسته ترین نخبگان ما در پایتخت هستند، استفاده کنیم.

 

ساداتی نژاد با اشاره به این که  برای رفع مشکلات خود در منطقه باید از قشر عظیم مدیران و نخبگان بهره مند شد، گفت: از همه طرح ها و ایده ها و پیشنهادات و انتقادات و راهکارهایی که مردم به خادم خودشان ارائه کنند استفاده کرده‌ و تلاش خواهیم کرد با تشکیل اتاق های فکر و کارگروه هایی بتوانیم طرح ها و ایده های همه مردم منطقه را که به ما ارائه خواهد شد برررسی و عملیاتی کنیم.

 

آرامش و آسایش امروز ما دستاورد رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب است

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در ادامه با شکرگذاری از نعمت ولایت و رهبری که خداوند به ملت ایران عنایت کرده است، گفت: آرامش و آسایش امروز ما دستاورد درایت و مدیریت و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب است.

 

ساداتی نژاد یاد آور شد: نعمت ولایت در دهه اول انقلاب با امام راحل که به فرموده علامه امینی ذخیره شیعه بود به ظهور پیوست و بعد از او با خلف صالح امام زمان تا به امروز کشتی انقلاب را هدایت کرده است.

 

کاشان شهر ولایت و نخستین پایگاه تشیع در ایران است

وی کاشان را شهر ولایت و اولین پایگاه تشیع در ایران  دانست و افزود: مردم کاشان در سال 113 هجری از امام محمد باقر(ع) دعوت کردند تا برای شان نماینده  ای را اعزام کند، بنابر این منطقه کاشان و آران و بیدگل قطب ولایت مداری ایران است و انتظار مردم این است که نماینده آنهان درمجلس بتواند در شأن این ولایت مداری عمل کند.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل گفت: تلاش خواهم کرد بتوانم در شأن پایگاه ولایت مداری ایران در تمام مراحل مجلس شورای اسلامی بروز و ظهور داشته باشم.

 

ساداتی نژاد گفت: مردم خوب و مردم فهیم و ولایی که همیشه پشتیبان نظام و انقلاب بوده و هستند و در تمام تنگناها و گردنه ها به پای آرمان های نظام و شهدا و رهبری ایستاده اند و همیشه دشمن را نا امید کرده اند و این برای مسؤولان ما، امروز آموختنی است.  

 

وی افزود: این مردم، مردمی هستند که به فرموده امام راحل از مردم عصر پیامبراکرم(ص) و امیرمومنان بالاتر هستند و به حق در تنگناها و گردنه های مختلف انقلاب تا به امروز با بصریت مستمر خود اثبات کرده اند از مردم صدر اسلام بالاتر و برتر هستند و همیشه ولی فقیه زمان خود را پشتیبانی کرده و خواهند کرد.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل یاد آور شد: خدا را شاکریم از این که در شهرستان کاشان از شخصیت ارزشمند نماینده ولی فقیه و سفیر ولایت به عنوان ستون خمیه دارالمومنین که مانند خورشیدی در منطقه منشأ اثر بوده و هست برخورداریم، چرا که امام جمعه، روح هر شهر است، بنابراین انتخاب مجدد ایشان به عنوان نماینده خبرگان رهبری در استان و شهرستان به آیت الله عبدالنبی نمازی تبریک گفته و آن را مایه مباهات خود می دانیم.

 

شایان ذکر است، همایش بزرگ وحدت ‹‹شکرانه فاطمی›› با حضور آیت الله عبدالنبی نمازی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان و منتخب مردم استان اصفهان در مجلس پنجم خبرگان رهبری و سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در مجلس دهم شورای اسلامی و مردم شهرستان کاشان همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و مداحی در مصلی بقیه الله الاعظم شهرستان کاشان برگزار شد./1307/202/ب1

ارسال نظرات