۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر: ۳۱۹۸۸۱
امام جمعه شبستر:

حضور پرشور در انتخابات نشانه ولایتمداری ملت بود

خبرگزاری رساـ حجت الاسلام محمدزاده حضور ارزشمند مردم در انتخابات را نشان از ولایتمداری و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب خواند و گفت: ملت ایران نشان داد که هیچ‌گاه ولی فقیه زمان خود را تنها نخواهند گذاشت و همیشه ایشان را حمایت خواهند کرد.
حجت الاسلام علي محمدزاده

حجت الاسلام سیف‌علی محمدزاده، امام جمعه شبستر و عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، گفت: 7 اسفند را برگ افتخار آمیز دیگری از تاریخ ایران دانست که ورق خورد.

 

وی 7 اسفند ‌را تاریخ تعیین سرنوشت در مقطع کنونی و برای دو رکن سیاسی نظام مقدس جمهوری اسلامی در قالب دو مجلس پر قدرت و پر اهمیت خبرگان رهبری و شورای اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: این روز، روز حماسه دیگری برای ملت ایران بود.

 


امام جمعه شبستر افزود: مردم شریف شهرستان شبستر نیز همپای ملت بزرگ ایران برای سی و ششمین بار در انتخاباتی با شور و شوق ستودنی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری و تدابیر ریاست محترم جمهوری در پای صندوق های رأی حاضر شدند تا سهمی در تجلی مردم سالاری دینی چهره پر اقتدار نظام داشته باشند.

 


وی انتخابات را فرصتی برای تجدید قوای ملی کشور دانست و اذعان داشت: کاندیداهای راه یافته به دور دوم را به رعایت قانون، ‌اخلاق و احترام متقابل دعوت کرده تا حلاوت انتخاب مردم در سایه همدلی و همزبانی بیشتر متجلی شود.

 


عضو شورای استانی حوزه علمیه این حضور ارزشمند را نشان از ولایتمداری و لبیک به ندای رهبر معظم انقلاب خواند و ادامه داد: ملت ایران نشان داد که هیچ‌گاه ولی فقیه زمان خود را تنها نخواهند گذاشت و همیشه ایشان را حمایت خواهند کرد.

 


وی این حضور بزرگ را خنثی کننده توطئه دشمنان دانست و افزود: مردم با انتخابی آگاهانه و با بصیرت در پای صندوق های رأی وحدت میان ملت را به رخ دشمن کشاندند و دشمن را در توطئه دو قطبی سازی مأیوس و تا امید کردند.

 


حجت الاسلام محمدزاده خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه در صحنه هایی که کشور نیازمند به ملت است حاضر شدند و از انقلاب خود حمایت و پشتیبانی کردند، انتخابات از صحنه هایی بود که مردم حضور خود را به نمایش گذاشتند./854/302/ب1

ارسال نظرات