۱۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد خبر: ۳۲۰۰۱۲
امام جمعه نورآباد:

مبلغان در زمینه پرداخت صدقه و زکات فرهنگ سازی کنند

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نورآباد با بیان این که پرداخت زکات و صدقه در جهت رفع محرومیت نقش بسزایی دارد، گفت: مبلغان باید در زمینه پرداخت صدقه و زکات فرهنگ سازی کنند.
اعزام مبلغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام سید جعفر هاشمی نژاد، امام جمعه نورآباد، ظهر امروز، در دیدار کارکنان کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان که در دفتر امام جمعه نورآباد برگزار شد، گفت: کمیته امداد به دستور امام راحل در راستای حمایت و دستگیری از نیازمندان تأسیس شد.

 

وی با گرامیداشت 14 اسفند ماه سالروز تأسیس کمیته امداد، افزود: از ابتدای تأسیس تا کنون کمیته امداد خدمات شایسته ای در جهت خدمت رسانی به محرومان انجام داده است.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد تأسیس کمیته امداد را از برکات نظام جمهوری اسلامی بیان کرد و عنوان داشت: خدمت رسانی به محرومان یکی از توفیقات الهی است.

 

وی در ادامه با بیان این که خدمت به محرومان نوعی عبادت است و نزد خدای متعال پاداش و اجر الهی دارد، اظهار داشت: در این زمینه نیازمند فرهنگ سازی و همکاری رسانه ها است.

 

امام جمعه نورآباد پرداخت صدقه را از جمله اقدامات خداپسندانه عنوان کرد و گفت: باید در این راستا فرهنگ سازی شود و مبلغان با حضور بین اقشار جامعه باید آثار و برکات پرداخت زکات و صدقه را برای مردم بیان کنند.

 

وی خدمت در نهاد کمیته امداد را عبادت بیان کرد و گفت: باید قدر این فرصت و نعمت را دانست و در جهت کمک رسانی به مددجویان نهایت تلاش و خدمت خالصانه را به کار برد.

 

حجت الاسلام هاشمی نژاد با تقدیر از فعالیت کمیته امداد در  حمایت از محرومان خاطرنشان کرد: حرکت کمیته امداد بر اساس رهنمودهای رهبری بوده و در تلاش است تا استعدادها و توان مددجویان  را شناسایی و شکوفا کند.

 

وی بیان داشت: کمیته امداد افزون بر انجام فعالیت های معیشتی و حمایت از محرومان در زمینه تقویت بحث فرهنگی و اشتغل زایی مددجویان اقدامات شایسه ای انجام داده است.

 

گفتنی است،  در سال جاری 55 میلیارد ریال کمک معیشت به هفت هزار و 996 خانوار مددجویان زیرپوشش از سوی کمیته امداد امام خمینی (ره) دلفان پرداخت شده است./9459/203/ب1

ارسال نظرات