۱۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۲
کد خبر: ۳۲۲۹۴۴

جمعی از فعالان فرهنگی و حوزوی کرمانشاه با مادران شهدا دیدار کردند

خبرگزاری رسا ـ به همت حوزه علمیه کرمانشاه جمعی از فعالان فرهنگی و حوزوی همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه با مادران شهدای کرمانشاه دیدار کردند.
ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س)  جمعی از فعالان فرهنگی با همکاری حوزه علمیه استان کرمانشاه عصر چهارشنبه با مادران شهدای دوران دفاع مقدس دیدار کردند.


حجت الاسلام حمید جلالی معاون تبلیغ مدرسه علمیه حاج شهبازخان کرمانشاه در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگار رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و سرکشی از خانواده های شهدا سنت حسنه و خداپسندی است.


این مسؤول بیان داشت: راهی که مادران شهدا می روند مصداق پاسداری حضرت زهرا (س) از اسلام است.


وی در ادامه افزود: مادران شهدا همچون حضرت زهرا (س) صبورانه و خالصانه در راه اسلام با شهادت فرزندانشان اسلام و شهادت را به هستی معرفی کردند.


معاون تبلیغ مدرسه علمیه کرمانشاه خاطرنشان کرد: شهدا سرمایه ها و ذخایر انقلاب هستند و مادران شهدا نیز صاحبان اصلی این ذخایر می باشند و تکریم و گرامیداشت شهدا از ضروریات است.


وی در پایان گفت: مادران شهدا از سیره و مکتب حضرت زهرا (س) الگو برداری کردند و سبک زندگی اسلامی را ترویج می کنند.


مهرداد معارف وند مدیر مجموعه فرهنگی بهترین مادر دنیا حضرت زهرا (س) نیز در گفت و گو با خبرنگار رسا در کرمانشاه، تاکید کرد: تبیین سبک زندگی اسلامی عامل اصلی استمرار اسلام است.


وی در ادامه افزود: به مناسبت شهادت و ولادت حضرت زهرا (س) بنرهایی با موضوع سبک زندگی اسلامی و ترویج مکتب حضرت زهرا (س) در سطح شهر نصب شده است.


معارف وند در پایان بیان داشت: دیدار با مادران شهدا نیز از برنامه های این کانون فرهنگی می باشد چرا که تکریم خانواده های شهدا و ادامه دادن راه شهدا وظیفه جوانان ایرانی است./857/202/ب1

ارسال نظرات