۲۳ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۳۲۴۵۰۵
عضو شورای شهر اهواز:

خدمت رسانی به زائران حسینی مورد توجه مسؤولان قرار گیرد

خبرگزاری رسا ـ عضو شورای شهر اهواز با اشاره به این‌که برداشتن هر قدم برای امام حسین (ع) برابر با قدمی دور شدن از جهنم است، گفت: امیدوارم خدمت رسانی به زائران حسینی به عنوان یک فرهنگ بین تمامی مسؤولان استان و کشور نهادینه شود.
حجت الاسلام كاظم سواري، عضو شوراي شهر اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام کاظم سواری، عضو شورای شهر اهواز ظهر امروز در آیین اختتامیه اولین یادمان ملی عشق و ایمان ویژه پیاده روی حسینی که ظهر امروز در تالار اجتماعات کتابخانه مرکزی اهواز برگزار شد، با تسلیت شهادت امام هادی (ع) ابراز داشت: الحمدلله توفیقی حاصل شد تا شهرداری اهواز برای انجام کار خدمات رسانی به زائران حسینی فعالیت هایی را انجام دهد.

 

وی با اشاره به این‌که با حضور شهردار، بحث نامگذاری مسیر اعزام زائران به کربلا مطرح بود که نام طریق الحسین پیشنهاد و با رضایت اعضا مواجه شد، ادامه داد: از اهواز تا چزابه که نقطه صفر مرزی مسیر را با نام طریق الحسین نامگذاری کردیم.

 

عضو شورای شهر اهواز با بیان این‌که خدمت رسانی به زائران حسینی مایه مباهات برای همه اهالی خوزستان و اهواز است، گفت: افتخار می کنیم که نامگذاری طریق الحسین در زمان این شورای شهر انجام شده است.

 

این مقام مسؤول با اشاره به این‌که برداشتن هر قدم برای امام حسین (ع)، برابر با قدمی دور شدن از جهنم است، خاطرنشان کرد: امیدوارم خدمت رسانی به زائران حسینی به عنوان یک فرهنگ بین تمامی مسؤولان استان و کشور نهادینه شود.

 

حجت الاسلام سواری سواری عنوان کرد: آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز همکاری های بسیار خوب و تأثیرگذاری برای خدمات رسانی به زائران حسینی در مرزهای چزابه و شملچه داشتند که از ایشان نیز تقدیر و تشکر می کنیم./9453/203/ب1

ارسال نظرات