۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۰
کد خبر: ۴۲۳۰۴۵
امام جمعه پاكدشت:

دانش آموزان با جدیت پیگیر رسالت انقلابی خود باشند

امام جمعه پاكدشت در ديدار اعضاي انجمن اسلامي دانش آموزان شهرستان پاكدشت خطاب به دانش آموزان، گفت: در برابر موانع و مشکلات نهراسید و با جدیت پیگیر رسالت انقلابی خود باشید و خودتان را برای کشیدن بار سنگین مسؤولیت مملکت و انقلاب در آینده آماده كنيد.
حجت الاسلام حسن لزومي امام جمعه پاكدشت حجت الاسلام حسن لزومي امام جمعه پاكدشت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام لزومی امام جمعه شهرستان پاكدشت در دیدار اعضای انجمن‌های اسلامی دانش آموزان اين شهرستان گفت: اگر می‌خواهید حرف‌هایتان در دل‌ها نفوذ کند، باید اهل تقوا و عمل باشید؛ این‌طور نباشد که بیان خوبی‌ها، لقلقه زبان باشد چرا که در این صورت وجدان انسان را محکوم می‌کند.

 

وی با اشاره به فضايل ماه رجب اظهار کرد: جوانان باید حداکثر استفاده از ماه رجب را ببرند؛ چراکه این ماه مفاهیم بالایی در آن نهفته و از اهمیت بالایی برخوردار است و روزه گرفتن در آن بسیار ثواب دارد.

 

نماينده ولي فقيه در شهرستان پاكدشت در ادامه با اشاره به دیدار انجمن‌های اسلامی دانش آموزان سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب ابراز کرد: خوشبختانه این دیدار در بهترین زمان ممکن برگزار شد چراکه این نهاد پاک و انقلابی با برخی مانع‌تراشی‌ها روبه‌رو بود و کمتر اجازه فعالیت می‌یافت.

 

وي با بیان توجه به مطالبات رهبر معظم انقلاب مبني بر تربیت جوانانی متدین، انقلابی، پاک‌دامن، مصمم، هوشیار، پرانگیزه، امیدوار، اندیشه‌ورز، شجاع و فداکار به‌عنوان افسران جنگ نرم ابراز کرد: فرمایشات رهبر معظم انقلاب در حوزه دانش آموزان و آموزش‌وپرورش غریب مانده است.

 

علم، دانش و تقوا سلاح فعالیت در حوزه جنگ نرم است

ریيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان پاكدشت افزود: انجمن‌اسلامی دانش آموزان لازم است تا بیانات رهبر فرزانه انقلاب را بارها و بارها گوش کنند؛ زیرا این بیانات، در مسیر پرتلاطم دنیای امروز به عنوان نقشه راه و چراغ روشن حاوی نکات بسیار ارزشمندی است.

 

وي تصریح کرد: کار و فعالیت تبلیغی، نوعی جنگ و نبرد است که نیازمند سلاح می‌باشد و سلاح فعالیت در حوزه جنگ نرم، علم و دانش، جذب قلوب و تقواست.

 

حجت‌الاسلام لزومی در پايان خطاب به دانش آموزان گفت: در برابر موانع و مشکلات نهراسید و با جدیت پیگیر رسالت انقلابی خود باشید، همچنین به فرموده رهبر معظم انقلاب، شما باید خودتان را برای کشیدن بار سنگین مسؤولیت این مملکت و این انقلاب در آینده آماده کنید چراکه فردا از آن شماست.

 

گفتني است هفه گذشته رهبر معظم انقلاب با اعضاي انجمن هاي اسلامي دانش آموزان ديدار داشتند./202/804/ب1

ارسال نظرات