۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۴۲۳۲۴۹
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه:

دشمنان به دنبال تضعیف روحیه خودباوری در کشور هستند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم کرمانشاه گفت: دشمنان به دنبال تضعیف روحیه خودباوری و عزت نفس در کشور هستند تا از این راه بر کشور مسلط شده و به نفع خود بهره برداری کنند.
سردار بهمن ریحانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه ظهر امروز در جشنواره تجلیل از کارگران و کارفرمایان استان کرمانشاه ابراز داشت: قشر کارگر اثری انکار نشدنی در حفظ استقلال کشور و خوداتکایی و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه را بر عهده دارند.


فرمانده سپاه حضرت بی اکرم (ص) کرمانشاه تصریح کرد: گام برداشتن در راه حفظ استقلال و اقتدار کشور از ویژگی های بارز بسیج است و کارگران با تلاش برای خودباوری و اقتدار کشور جزئی از بسیج هستند.


ریحانی بیان داشت: در دوران دفاع مقدس بیشترین تعداد شهدای کشور از قشر کارگر و دانش آموز بودند و این امر وجهه و جایگاه کارگران را ارتقا می دهد و باید همواره قدردان ایثار شهدا بود.


وی با اشاره به مطالبات رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: دشمنان قصد دارند با تخریب عزت نفس و خودباوری در ملت ایران، بر کشور سلطه پیدا کنند اما با حرکت بسیجی وار باید نقشه های آن ها را مخدوش نموده و خودباوری را در جامعه افزایش داد.


فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اذعان داشت: مقبولیت نظام در میان افراد جامعه مهم ترین پشتوانه برای نظام است و خوشبختانه نظام جمهوری اسلامی ایران از این مقبولیت اجتماعی برخوردار بوده و با تکیه بر نیروی کار و کارگر به قدرتی جهانی بدل شده است.


ریحانی عنوان داشت: دشمنان با ترویج افراطی گری و خشونت و نسبت دادن آن به اسلام به دنبال تخریب چهره اسلام و نفوذ در کشورهای منطقه هستند، آن ها قصد دارند سرنوشت کشورهای منطقه را در دست گرفته و به نفع خویش از آن ها بهره برداری کنند.


وی در پایان گفت: با تکیه بر تعالیم عمیق دینی و افزایش خودباوری و اقتدار کشور می توان در مقابل دشمنان ایستاد و اجازه دسیسه چینی به آن ها نداد./202/857/ب1

ارسال نظرات