۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۰
کد خبر: ۴۲۵۷۵۷
مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان:

فضای معنوی مدارس صدرا الگوی مناسبی برای دیگر مدارس است

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به اهمیت توسعه مدارس صدرا در سطح استان، گفت: فضای اخلاقی، معنوی و صمیمیت میان دانش آموزان این مدارس الگویی مناسب برای مدارس استان است.
حجت الاسلام بلک ، مدير کل تبليغات اسلامي استان خوزستان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام محمد حسین بلک، مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان در مراسم تجلیل از مدیران و معاونان مدارس صدرا با تبریک اعیاد شعبانیه و تشکر از مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان در همکاری برای برگزاری این مراسم گفت: خداوند خطاب به حضرت موسی(ع) احترام و تجلیل از معلم و کمک به نیازمندان را کارهای مورد پسند خود بیان کرده است.

 

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که علم آموزی و آموزش مسائل دینی در تقویت ارتباط با خداوند مؤثر است، ابراز داشت: معلم جایگاهی والا در تربیت و تعلیم جامعه دارد و تعریف بیش از حد از معلم و جایگاه آن به دلیل احترام به اصالت و ارزش دانش پسندیده است.

 

حجت الاسلام بلک با اشاره به این که در مدارس صدرایی ارزش هر علمی به میزان آموختگان آن ارزشیابی می شود، تصریح کرد: دانش و علمی که در سعادت دنیوی و اخروی انسان مؤثر باشد می تواند بر دیگر علوم برتری داشته باشد.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به این که مدارس صدرای استان در مقایسه با دیگر استان ها پیشرفت قابل ملاحظه ای دارند، افزود: در سند تحول و توسعه آموزش و پرورش که رهبر معظم انقلاب از آن اظهار رضایت کرده اند شاخص های مدارس صدرا به عنوان هدف مطرح شده است.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که مدارس صدرا و دانش آموزان آنها الگوی مناسبی برای تحصیل هستند، گفت: با توجه به کثرت دانش آموزان رشته انسانی در برخی شهرستان ها این عزیزان می توانند در مدارس صدرا ادامه تحصیل دهند.

 

مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی خوزستان در ادامه حاطرنشان کرد: فضای اخلاقی، معنوی و صمیمیت میان دانش آموزان این مدارس نشان از محیط سالم اخلاقی و رفتاری دارد که می تواند الگویی برای مدارس استان باشد.

 

حجت الاسلام بلک با ابراز امیدواری از این که در همه شهرهای استان شاهد احداث مدرسه صدرا باشیم، تصریح کرد: از زحمات مدیر کل آموزش و پرورش استان در همکاری و پشتیبانی از فعالیت های این مدارس تشکر و امیدواریم که نظم خاصی در توسعه همه جانبه این مدارس داشته باشیم.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود درباره وقایع صورت گرفته در یکی از مدارس اهواز سخن گفت و رسیدگی درست را خواستار شدند.

 

گفتنی است، در این مراسم اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان از مدیرکل آموزش و پرورش استان و رؤسای اداره تبلیغات، آموزش و پرورش و مدیران و معاونان مدارس صدرایی شهرستان های آبادان، ماهشهر، اهواز، شوشتر، مسجد سلیمان، شوش، اندیمشک، دزفول و بهبهان تجلیل به عمل آورد./9456/202/ب2

ارسال نظرات