۰۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۶
کد خبر: ۴۲۸۲۹۷

ندای «متی ترانا و نراک» مردم مشهد در سالروز ولادت امام زمان

همزمان با ولادت ولی عصر، شهر مشهد و حرم رضوی با حضور عاشقان و منتظران منجی عالم بشریت غرق در شادی و سرور شد.
امام زمان(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، عاشقان و دلدادگان امام عصر، حضرت مهدی(عج) در شب و روز ولادت منجی عالم بشیرت شهر را غرق در شادی و سرور کرده اند.


براساس این گزارش در هر گوشه از شهر که می نگریم عاشقان ولی عصر(عج) با بزرگداشت ولادت امام زمانشان و آمدن نجات دهنده بشر شرینی پخش کرده و به یکدیگر این روز بزرگ را تبریک می گویند.


هر گوشه و کنار شهر خبر از رخداد بزرگی را می دهد که موجب شادی و جشن همگانی شده است و هر کسی در توان خود در این جشن شرکت می کند.


برخی با گل های نرگس به یاد مهدی فاطمه به حرم رضوی شرفیاب می شوند و این روز را به ثامن الحج(ع) تبریک گفته و در محضر ایشان استغاثه می کنند که برای ظهور ولی نعمتمان و روشن شدن دل ها دعا کنند.


همه شهر آذین بسته شده است و در هر گوشه از شهر ایستگاه های صلواتی برپا شده، از مردم پذیرایی می کنند و اعلام می کنند که انسانی بزرگ در این روز به جهان روشنی بخشیده است.


این خورشید فروزان سال هاست که بشر را در غم عمیقی فرو برده است اگر چه پرتوهای کرمش نصیب بشریت می شود اما نیاز به این پرتو الهی در دل ها شعله می افکند.


آری ظهور خورشید امامت، آرزو و خواسته همه انسان های صالح و مشتاق است و این فراق طولانی، سخت ترین مرحله در زندگی بشری است.


همه دل ها از این دوری بی قرار است و همگی با دیده اشک آلود در دعای ندبه از این فراق می گویند که «متی ترانا و نراک»./202/1310/ب1

 

 

ارسال نظرات