۱۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۱
کد خبر: ۴۳۰۰۵۳
مدیر حوزه علمیه سنقر:

کاخ نشینی با اندیشه انقلابی و اسلامی در تضاد است

مدیر حوزه علمیه سنقر با اشاره به اینکه استکبارستیزی از ویژگی های بارز امام خمینی بود، گفت: نباید اجازه داد دشمنان با ترویج اندیشه های باطل خود موجب تزلزل پایه های انقلاب شوند.
حجت الاسلام مجید بنی عامریان

حجت الاسلام مجید بنی عامریان مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: امام خمینی (ره) به عنوان مظهر صداقت و اخلاص و ساده زیستی، انسان های بسیاری را مجذوب خویش نمود و همان انسان ها با نگرش در درستی آرمان های امام خمینی(ره) که همگی مبتنی بر ارزش های اسلام اصیل محمدی بود، تا پای جان برای تحقق این اهداف گام برداشتند.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر تصریح کرد: اصول مورد تأکید امام خمینی (ره) مبتنی بر عدالت، ظلم ستیزی، آزادگی و پایبندی به ارزش های اسلامی بود، امام راحل بر مبنای تفکر ولایت فقیه به مبارزه با ظلم و ستم طاغوت برخاست و مستضعفان و مظلومان جهان را یاری کرد.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) در بیان مواضع انقلابی خویش صریح بود گفت: این سیره امام بر مبنای عقیده قلبی عمیق ایشان به مواضع مستحکم انقلاب بود، مبانی انقلاب اسلامی بر مبنای عدالت گستری در سراسر جهان استوار بود که محدود به مکان و زمان خاصی نیست، به همین دلیل امروز شاهد نشر و صدور اندیشه های انقلابی به دیگر نقاط جهان هستیم، زیرا هر قلب بصیر و آگاهی، پذیرای این اندیشه های والا و گرانقدر خواهد بود.

 

حجت الاسلام بنی عامریان اظهار داشت: یکی از ویژگی های بارز زندگی امام راحل بر مبنای ساده زیستی و دوری از تجمل گرایی بود، این خصیصه متأسفانه امروزه تا حدودی و در میان برخی اقشار به فراموشی سپرده شده است.

 

مدیر حوزه علمیه شهرستان سنقر یادآور شد: تجمل گرایی و کاخ نشینی با اندیشه های انقلابی و اسلامی در تضاد است، مسؤولان باید با فرهنگ سازی مناسب و بستر سازی و احیای اندیشه های اسلامی از تظاهر و تجمل گرایی در جوامع اسلامی  بکاهند و اجازه ندهند فرهنگ مصرف گرا و تجمل گرای غرب در کشور گسترش یابد.

 

وی در ادامه  خاطرنشان کرد: استکبار ستیزی از ویژگی های بارز شخصیتی امام خمینی (ره) بود و بر این اساس اکنون مسؤولان با اقدام عملی و روشن باید جلوی ترویج مظاهر استکبار در کشور را گرفته و به جد به مبارزه بپردازند.

 

حجت الاسلام بنی عامریان در پایان عنوان داشت: انقلاب اسلامی امروز امید همه مستضعفان و خار چشم مستکبران جهان است، نباید اجازه داد هجمه ها و فتنه های دشمنان موجب تزلزل اهداف نظام شود./302/857/ب1

ارسال نظرات