۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۹
کد خبر: ۴۳۲۴۳۳
امام جمعه همدان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به سلامت جامعه در کشاورزی

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان گفت: عنصر سلامت در جامعه از دیگر اموری است که جهاد کشاورزی باید به آن توجه ویژه داشته باشد بسیاری مواد غذایی مانند قند و شکر به دلیل استفاده بی از حد مواد شیمیایی در فراوری آنها به سم سفید معروف شده اند.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی امام جمعه همدان در دیار با کارکنان جهاد کشاورزی استان همدان با اشاره به فضیلت توجه به فرصت های ماه رمضان گفت: ماه رمضان فرصتی مغتنم برای درک فیوضات معنوی است.

 

وی افزود: جهاد کشاورزی از سازمان هایی است که از اوائل انقلاب تا کنون تغییر نکرده است و این سنگر سازان بی سنگر باید افتخاراتشان سینه به سینه به نسل های بعد منتقل شود.

 

امام جمعه همدان ابراز داشت: استان همدان به دلیل عدم برخورداری از صنعت بسیار فقیر محسوب می شود و این لازم است تا با کشاورزی خلا نداشتن صنعت در این استان پر شود.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تدبیر ارگان های مانند جهاد کشاورزی لازم است تا حد معقولی میان عرضه و تقاضا و همچنین تقسیم سرانه کشاورزیی در میان کشاورزان انجام شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد: در محصولات گلخانه ای باید تحقیق کرد که کمیت جای کیفیت را نگیرد و نباید بعد از گذشت سالیان دراز متوجه عوارض این تولیدات شویم.

 

وی یادآور شد: بسیاری از محصولات پر مصرف که آب زیادی لازم دارند باید جایگزین ارقام دیگر شوند چرا که مشکل آب در کشور و در استان جدی است و باید در این زمینه اقدام عملی صورت گیرد.

 

آیت الله طه محمدی گفت: عنصر سلامت در جامعه از دیگر اموری است که جهاد کشاورزی باید به آن توجه ویژه داشته باشد بسیاری مواد غذایی مانند قند و شکر به دلیل استفاده بی از حد مواد شیمیایی در فراوری آنها به سم سفید معروف شده اند.

 

وی در پایان اظهار داشت: خوشنامی جهاد باید همواره ادامه داشته باشد و جهاد باید در اصلاح محصولات دامی و کشاورزی به لحاظ کیفی و کمی تلاش کند چرا که جهاد از یادگارهای امام راحل است./979/202/ب3

ارسال نظرات