۲۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۴۳۸۱۰۷
امام جمعه زنجان:

رژیم مسلمان کش سعودی از عاقبت دیگر مستکبران عالم عبرت بگیرد

امام جمعه زنجان با هشدار به آل سعود نسبت به توطئه ها و خونریزی های آنها در جهان اسلام، گفت: حرف ما به سران عربستان سعودی این است که کمی چشمان خود را باز کرده و اطراف خود را بنگرید که صدام بعد از یک عمر توطئه عاقبتش چه شد.
امام جمعه زنجان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان، امروز در خطبه های نماز جمعه ایرن شهر با اشاره به روایات الامی در زمینه مهدویت و ظهور مظهر عدل الهی گفت: در روایات الامی در باب مهدویت از زبان شریف پیامبر (ص) بسیار آمده است که ایشان دنیا را پر از عدل و داد می کند، بعد از آن که پر از ظلم و جور شد.

 

وی در ادامه با اشاره به روایاتی که اشاره به ارائه اعمال به محضر امام عصر (عج) دارد افزود: حداقل هفته ای یک بار اعمال ما به محضر امام زمان (عج) ارائه شده و بعضی از ما حداقل هفته ای یک بار ایشان را خوشحال و شاید ناراحت کرده و سبب جاری شدن اشک از چشم مان مبارک شان می شویم.

 

این مقام مسؤول در ادامه با اشاره به سالروز تأسیس سازمان بهزیستی کشور پس از انقلاب اسلامی، تأکید کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به سبب ماهیت اسلامی آن و به علت تأکیدات و سفارشات فراوان امام خمینی (ره)، تأمین حداقل هزینه های خانواده های بی سرپرست و بی بضاعت، در شورای عالی انقلاب اسلامی به تصویب رسیده و با عنوان سازمان بهزیستی تا به امروز مشغول به ارائه خدمات ارزنده است.

 

نماینده ولی فقیه در زنجان در ادامه با اشاره به وجود ساز و کاری قانونی مانند شورای نگهبان قانون اساسی در تمامی کشورهای مترقی جهان، اظهار داشت: اساس مسأله شورای نگهبان در قانون اساسی بوده و یکی از اصول مترقی و اساسی قانون، همین مطتبقت تصویبات مجلس شورای اسلامی با قانون اساسی است که شورای نگهبان وظیفه نظارت بر این مطابقت را بر عهده دارد.

 

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی در ادامه گفت: در تمامی کشورهای پیشرفته و مترقی دنیا چنین ارگان قانونی وجود داشته و حتی مانند شورای نگهبان جمهوری اسلامی ایران، وظیفه نظارت بر انتخابات و نامزدهای نمایندگی را بر عهده دارند و این چیز جدیدی در کشور ما نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598 شورای امنیت از سوی ایران در ماجرای جنگ تحمیلی، تصریح کرد: شرایط جنگ به جایی رسید که امام خمینی(ره) و مسؤولان عالی رتبه جنگ، مصلحت را بر پذیرش قطعنامه 598 تشخیص دادند؛ چرا که صدام با قبول آن چهره ای صلح طلب از خود به نمایش گذاشته بود و از طرفی نیز هواپیمای مسافربری ما را مورد هدف قرار داده و شهرهای ما را بمباران شیمیائی کردند.

 

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به عدم وجود خیانت در ماجرای پذیرش قطعنامه 598 اظهار داشت: امام خمینی(ره) بارها اعلام کرده بود که بنده به همه مسؤولان جنگ و خدمات آنها ایمان کامل دارم؛ از این رو به هیچ وجه بحثی از خیانت در این میان مطرح نیست.

 

وی در ادامه با اشاره به عدم موفقیت عربستان سعودی در دسترسی به اهداف از پیش تعیین شده خود، افزود: امروز رژیم مسلمان کش سعودی به خواسته های خود نرسیده و همه توطئه های او در یمن، عراق، سوریه و بقیه کشورها؛ خنثی شده است، به همین دلیل به همراه فرانسه از گروهک منافقین که به گفته خودشان 17 هزار نفر را در کشور ترور کرده اند، اعلام حمایت می کنند.

 

حجت الاسلام خاتمی در پایان با هشدار به آل سعود نسبت به توطئه ها و خونریزی های آنها در جهان اسلام گفت: حرف به سران عربستان سعودی این است که کمی چشمان خود را باز کرده و اطراف خود را بنگرید که صدام بعد از یک عمر توطئه عاقبتش چه شد./949/201/ب2

ارسال نظرات