۱۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۴۴۲۲۴۵
امام جمعه بروجرد:

خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی مردم هستند

امام جمعه بروجرد خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی مردم بیان کرد و گفت: قلم و اهالی قلم نقش بسزایی در سعادت، شقاوت و پیشرفت ملت ها دارند.
روز خبرنگار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام حسن ترابی، ظهر امروز در برگزاری آیین بزرگداشت سالروز شهادت محمود صارمی و روز خبرنگار که در تالار اجتماعات فرمانداری بروجرد برگزار شد، گفت: 17 مرداد روز پاسداشت تلاش بی وقفه اهل قلم و آگاهی است.

 

وی با اشاره به این که خبرنگاران با سلاح قلم و بیان در سرزمین آگاهی قدم برمی دارند، افزود: قلم و اهالی قلم نقشی مهم در سعادت، شقاوت و پیشرفت ملت ها دارند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به رسالت خطیر اصحاب رسانه، عنوان داشت: تقویت پایه های وحدت مردم و جامعه اسلامی از وظایف رسانه ها و خبرنگاران است.

 

وی ایجاد و تقویت روحیه امید به آینده، جلوگیری از یأس و ناامیدی، انتقاد منصفانه، دلسوزانه و سازنده را از دیگر وظایف خبرنگاران بیان کرد.

 

حجت الاسلام ترابی خبرنگاران را طلایه داران جبهه آگاهی و عامل حضور گسترده و اثربخش مردم در عرصه های سرنوشت ساز دانست و گفت: رسانه ها و خبرنگاران با عملکرد درست باید افکار عمومی را به سمت و سوی درست هدایت کنند.

 

وی در ادامه رسالت خبرنگاران در برابر اقدامات دشمن را بسیار مهم دانست و یادآور شد: امروز دشمن به دنبال راه انداختن جنگ مذهبی و دامن زدن به اختلافات است.

 

حجت الاسلام ترابی افزود: استکبار با ابزارهای به روز اطلاعاتی در تلاش است که واقعیت های انقلاب اسلامی را تحریف و امت اسلامی را در دنیا بدنام کند.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به وجود تحریم ها و فشار اقتصادی، یادآور شد: دشمن در این راستا به دنبال سست کردن مختلف اراده ملت ایران است.

 

وی با بیان این که رسانه ها و خبرنگاران نقش بسزایی در تقویت اراده مردم و ایستادگی ملت دارند، بیان داشت: نقش اصحاب خبر برای رهایی از مشکلات اقتصادی بسیار مهم است.

 

گفتنی است، 17 مرداد سالروز شهادت مظلومانه شهید صارمی در مزار شریف افغانستان و روز خبرنگار در تقویم جمهوری اسلامی است./9459/203/ب2

ارسال نظرات