۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۱
کد خبر: ۴۴۴۲۷۷
مدیر حوزه های علمیه قزوین:

معاونت آموزشی مدارس در سال تحصیلی جدید فعال تر می‌شود

مدیرحوزه های علمیه قزوین گفت‌‌: در سال تحصیلی جدید در برنامه های حوزه تحولاتی در نظر داریم، در همین راستا درسی باعنوان نظام سیاسی اسلام به درسهای حوزه اضافه شده است.
حجت الاسلام علی عباسی

حجت الاسلام علی عباسی مدیر حوزه های علمیه قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، گفت: در آغاز سال تحصیلی جدید  سعی داریم معاونت حوزه های علمی، آموزشی، پژوهشی  و تهذیب  مربوط به امور اخلاقی  و تربیتی را فعال تر کنیم.

وی افزود: همچنین گردان امام محمدباقر(ع) در حوزه علمیه تشکیل می شود تا طلاب  در بسیج  مشارکت کنند و از برنامه های نظامی و دفاع از نظام اسلامی غافل نباشند و برای پایه های اول گام آموزشی جدید پی ریزی شده و کاربردی است.

مدیر حوزه های علمیه خاطر نشان کرد: لزوم تحول به خاطر شرایط زمان است و جوانان در جامعه به علوم دینی و قرآنی بیشتر از هر زمان دیگر نیاز دارند و تحولات باید متناسب با حقایق دینی باشد.

وی در ادامه افزود: همچنین فراهم آوردن زمینه تبلیغ در جاهای محروم کشور یکی از برنامه های اصلی حوزه های علمیه است که سبب حضور بیشتر طلاب در صحنه های  تبلیغی می شود.

مدیر حوزه های علمیه قزوین با اشاره به این که میزان تاثیرگذاری طلبه ها در جامعه ایده آل است، ابراز کرد: به علت موانعی که به خاطر شرایط و ناهنجاریها و فضای بد مجازی ایجاد شده، این تاثیر گذاری کمتر شده است اما تلاش ها و کوششها در انجام این امر نسبت به قبل بیشتر شده است./303/955/ب1

ارسال نظرات