۰۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۰
کد خبر: ۴۴۶۴۱۲
از سوی اداره پاسخگویی به سؤالات دینی صورت می گیرد؛

آسیب شناسی فضای مجازی در جلسات مشاوره حرم مطهر رضوی

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی گفت: آسیب شناسی فضای مجازی از جمله موضوعات مورد بررسی این هفته در مشاوره های گروهی حرم مطهر رضوی است.
 آسیب شناسی فضای مجازی

مهدی لسانی، رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، به تشریح برنامه های این اداره در آخرین هفته ماه ذیقعده پرداخت.

وی افزود: سلسله نشستهای «دین، نشاط، زندگی» همراه با پرسش و پاسخ، مسابقه و اهدای جایزه هر روز ساعت 18 تا 19:30 در صحن جمهوري اسلامی حرم رضوی برگزار می شود.

لسانی بیان کرد: «اخلاق و جایگاه آن در اسلام»، «فلسفه واهمیت ازدواج در اسلام»، «موانع ازدواج، «جایگاه وارزش خدمت درخانه» از موضوعاتی است که شنبه تاسه شنبه  از سوی حجت الاسلام جلالی تبیین می شود.

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی ادامه داد: «محبت و رحمت در خانه»  و «آفات محبت» نیز چهارشنبه و پنجشنبه از سوی حجت الاسلام داودنژادی بررسی می شود.

لسانی با اشاره به مشاوره های گروهی عنوان کرد: مهارتهاي قبل از ازدواج، حل تعارضات زناشویی، مقابله با وسواس، تاثیر مهارتهاي ارتباطی، مهارتهاي زندگی، آسیب شناسی فضاي مجازی و تربیت فرزند موضوعات این هفته جلسات مشاوره های گروهی حرم رضوی است.

وی خانم سیدزاده، خانم قندهاري زاده، حجت الاسلام هاشم زئی و آقاي آذریان، بهادرخان، صادقیان و بابایی را استادان و کارشناسان این هفته مشاوره های گروهی عنوان کرد.

لسانی به برنامه فقه و زندگی اشاره و خاطرنشان کرد: از دیگر برنامه های این اداره است که بعد از نماز عصردر مدرسه پریزاد برگزار می شود که در این هفته  حجج اسلام بیگی، داورزنی، خرسند، رنجبر هادی، عربی و علیزاده به بیان احکام اجتماعی، احکام زیارت، پوشش، نمازجماعت، نگاه و پوشش، خرید و فروش می پردازند.

رییس اداره پاسخگویی به سؤالات دینی آستان قدس رضوی یادآور شد: سلسله نشستهای «در سایه رضوان» ویژه خواهران قبل از نماز ظهر و عصر در رواق دارالحکمه برگزار می شود که شامل حلقه های معرفت، سخنرانی و بیان احکام مبتلا به است./1308/302//ب2

ارسال نظرات