۱۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۴۴۸۷۵۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

مسؤولان مراقب حربه های نفوذ دشمن باشند/ دشمن به دنبال دستیابی به اسرار اقتصادی کشور است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق دولت با FATF گفت: با توجه به موضوعات مطرح شده، این تشکیلات نسبت به همه حساب‌هایی که در بانک‌ها جاری است اشرافیت پیدا می‌کند که باید نگاه و بررسی ویژه‌ای روی این موضوع شود.
نانوا کناری 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در فریدونکنار، ولی‌الله نانواکناری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی امروز در حاشیه یادوره شهدای این شهرستان در جمع خبرنگاران به پیام مقام معظم رهبری به مسلمانان جهان به مناسبت فرارسیدن موسم حج اشاره کرد و گفت: متأسفانه در چند سال اخیر شاهد هستیم که عربستان طی دو مرحله اقدامات و رویکرد ددمنشانه‌ای را از خود بروز می‌دهد که کشتار حجاج در اوایل انقلاب اسلامی و حادثه منا از مهم‌ترین اقدامات خصمانه سعودی‌ها در ایام حج مسحوب می‌شود.

وی با اشاره به عملکرد سعودی‌ها در حادثه منا، افزود: متأسفانه مقامات سعودی نه تنها هیچ اقدامی برای نجات حجاج در حادثه منا صورت ندادند، بلکه شواهد و قرائن نشان می‌دهد که در بروز و تشدید این حادثه تعمد وجود داشته است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حتی پس از بروز حادثه منا، کشورهای اسلامی خواستار تشکیل کمیته حقیقت‌یاب بودند اما سعودی‌ها همه توان خود را برای عدم تشکیل این کمیته صورت دادند که این نشان می‌دهد که حادثه منا دارای ابعاد بسیار و پنهانی است.

نانواکناری خاطرنشان کرد: این موضوع قابل توجه است که عربستان دارای عقاید و تفکرات خاصی است که این مسأله راه آنها را از مسیر دیگر مسلمانان جدا می‌کند و عملا سعودی‌ها انحراف عمیقی در اسلام دارند.

نماینده مردم بابلسر در مجلس شورای اسلامی با بیان این که به طور حتم نصب دستبند الکترونیکی اسرائیلی توهین بزرگی از سوی مقامات سعودی به حجاج مسلمان است و کشورهای اسلامی نباید این مسأله را برتابند، تاکید کرد: در شرایط کنونی همه مسلمانان باید نسبت به اقدامات عربستان و رژیم صهیونیستی در عرصه حج هوشیار باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی با اشاره به توافق دولت با FATF اضافه کرد: با توجه به موضوعات مطرح شده، این تشکیلات نسبت به همه حساب‌هایی که در بانک‌ها جاری است اشرافیت پیدا می‌کند که باید نگاه و بررسی ویژه‌ای روی این موضوع شود.

 نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نباید بیگانگان به اسرار اقتصادی ما ورود پیدا کنند، اضافه کرد: مسؤولان در این زمینه باید هوشیار باشند چون دشمن با استفاده از موضوع اقتصادی به دنبال نفوذ در کشورمان است.

نانوا کناری با اعلام اینکه علاوه بر بحث توافق FATF همه موضوعات در رابطه با مسائل بین‌المللی چه در حوزه‌های اقتصادی و موارد دیگر باید با هوشیاری کامل ورود پیدا کنیم، تصریح کرد: نباید زمینه سوءاستفاده دشمنان فراهم شود تا از این موقعیت‌ها بهره‌برداری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارج مجلس با تأکید بر اینکه در حال حاضر شاهد این موضوع هستیم و دشمنان قصد زیر سوال بردن و ایجاد محدودیت‌هایی برای بانک ملت، سپه و یا قرارگاه خاتم هستند، خاطرنشان کرد: این مهم نشان از سوءاستفاده دشمنان است که مسؤولان باید به این بحث توجه ویژه‌ای کنند تا دشمنان استفاده سوء نکنند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دشمنان به ویژه آمریکایی ها در قضیه برجام دروغین بودن ادعاهای خود در برابر ملت ایران را به اثبات رساندند، تصریح کرد: دشمنی های مستکبران علیه این نظام و ملت بزرگ ایران هیچ گاه تمامی ندارد.

نانوا کناری بر ضرورت وحدت و همدلی مردم و مسؤولان کشور در شرایط امروز منطقه تأکید کرد و گفت: تنها راه شکست توطئه ها و نقشه های شوم دشمنان انقلاب اسلامی وحدت و همبستگی داخلی مردم و مسؤولان است تا دشمن نتواند به کشورمان نفوذ کند./950/پ202/ج

ارسال نظرات