۰۲ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۴۵۱۳۴۹
آیت الله طه محمدی:

بقای اسلام در گرو بقای ولایت در جامعه مسلمانان است

امام جمعه همدان گفت: ولایت رکن اصلی دین و جامعه اسلامی است و این در حالی است که استکبار جهانی برای قطع کردن ارتباط مردم و ولایت تمرکز کرده است.
امام جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته همدان با اشاره به جایگاه غدیر در اسلام اظهار داشت: اهمیت امامت و ولایت در اسلام بسیار مهم است و نقشی تعیین کننده دارد.

وی با اشاره به حضور خانواده شهدای استان همدان در روز غدیر  به محضر رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: ولایت رکن اصلی دین و جامعه اسلامی است و این در حالی است که استکبار جهانی تمام اهتمام خود را برای قطع کردن ارتباط مردم و ولایت تمرکز کرده است.

امام جمعه همدان با بیان این که امام علی(ع) همه موانع پیشرفت جامعه اسلامی را از میان برداشت گفت: در روز غدیر خداوند حجت را بر انسان های روی زمین تمام کرد و پیامبر(ص) می دانست که مردم در قبول امام علی(ع) به عنوان ولی و وصی رسول خدا(ص) کارشکنی خواهند کرد.

وی با اشاره به هجمه های غرب علیه جوامع اسلامی ابراز داشت: امروز کسانی که در برابر غدیر صف آرایی می کنند پیش از آن در برابر ادیان دیگر نیز مقاومت و آنها را تحریف کرده اند و باید در برابر آنها ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: یکی از بزرگترین و عظیم ترین ظلم ها در حق مردم تحریف ادیان و مذاهب است و امروز غرب با استفاده از ابزارهای داخلی در میان مذاهب به این امر ناجوانمردانه مبادرت می کند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تروریست بین المللی را نتیجه تحریف مذاهب اسلامی و پیدایش وهابیت توصیف کرد و افزود: امروز وهابیت با انتساب خود به اسلام در پی تحریف و بدعت گذاری در اسلام است.

وی گستره ولایت و امامت را در تمام دین برشمرد و خاطرنشان کرد: اهمیت ولایت و امامت به حدی است که دین در صورتی باقی خواهد ماند که امامت و ولایت در جامعه تبیین و نهادینه شود./201/979/ب1

ارسال نظرات