۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
کد خبر: ۴۵۲۰۲۶
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

تجدید میثاق دانشگاهیان کرمانشاه با شهدای گمنام

جمعی از دانشگاهیان و مسؤولان استان با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه رازی کرمانشاه، با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.
شهدای گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پیش از ظهر امروز دانشگاهیان و جمعی از مسؤولان استانی با حضور در مزار شهدای گمنام دانشگاه رازی کرمانشاه پس از قرائت زیارت عاشورا، عطرافشانی، قرائت فاتحه و نثار شاخه‌های گل ‌با آرمان‌های حضرت امام خمینی (ره) و شهدای هشت سال دفاع مقدس تجدید میثاق کردند.

سرهنگ مرادعلی محمدی، مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به اینکه استان کرمانشاه بیش از 3 هزار شهید بمباران و حدود 1 ‌هزار زن شهیده دارد، اظهار داشت: بیش از 9 هزار و 800 شهید از استان کرمانشاه در دوران هشت سال دفاع مقدس تقدیم آرمان و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شده است.

محمدی در ادامه افزود: بیش از 32 عملیات بزرگ و کوچک در این استان انجام شده و مردان و زنان غیور این مرز و بوم توانستند در مقابل هجوم دشمنان ایستادگی کنند.

این مسؤول بیان داشت: یادمان‌های دفاع مقدس در مناطق جنگی از سوی بنیاد حفظ آثار اداره می‌شود و در اداره‌ها و مراکز علمی ساخت و نگهداری این اماکن مقدس بر عهده هیأت امنا آن سازمان است.

محمدی با اشاره به داشتن مجوز تشکیل مجمع خیران در دانشگاه رازی، گفت: بعضی از یادمان‌های شهدا با کمک‌های مردمی ساخته شده است.

مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پایان مطرح کرد: افتتاح یادمان مطلع الفجر با 4 هزار و 800 متر در شهرستان گیلانغرب در روز چهارشنبه هفتم مهر انجام می‌گیرد./967/203/ب2

ارسال نظرات